Ihan ok työ.
OT: Mutta itsekkin olen tehnyt mm. noita nahan uudelleenvärjäyksiä jo n. 8v. eli homma aikalailla hanskassa , jos nyt jotakuta kiinnostaa...
Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
No voi uiddu saadana että tämäkin jäi lukemadda. Ja olis pidänyd uskoa iddeensä... PERRKELE että on hieno.
Stone!!!!!!!!!!!! Sait privaa. Jos ei sulla onnaa, niin diilini menee Hegulin suosittelemalle hemmolle.
Ihan ok työ.
OT: Mutta itsekkin olen tehnyt mm. noita nahan uudelleenvärjäyksiä jo n. 8v. eli homma aikalailla hanskassa , jos nyt jotakuta kiinnostaa...
Minkä verran mahtaisi kustantaa pelkkien nahkaisten etupenkkien uudelleen värjäys? Siis ei missään räjähtäneessä pommi kunnossa, mutta värjäys kaipaisi? Mitään hinta-arviota?
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Ja yksi kysymys. Siis veitkö nuo penkit tuollaisenaan sinne mestaan? Vai irroititko kaiken irtoavan ja osat käsiteltiin erikseen. Eli jos painaa tuosta istuimen pehmusteiden välistä, niin näkyykö siellä vanha harmaa?
Ymmärsköhän kukaan
// If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //
Sisusta noudettiin sellaisenaan eli en esim. ollut purkanut penkkejä osiin. Värjäys on suoritettu kauttaaltaan, vanhaa harmaata väriä en ole löytänyt mistään.
Kulutuskestävyydestä sen verran että se kuskin oven verhoilu siis värjättiin viime kesänä uudelleen eikä siinä ollut mitään kulumisen merkkejä vaikka luu ulkona tuli kurvailtua hyvinkin taajaan.
Ihan hyvin on pysynyt kaikkialla muualla paitsi kuskin penkissä, sivuttaistuesta lähti värit pois melko pian värjäyksen jälkeen. Tuohon kohtaan oli jäänyt silikonia tms. ettei ollut puhdistunut kunnolla kun vanha väri poistettiin. Mutta tosiaan, se väri hilseili siitä kohdasta pois heti parin käyttökerran jälkeen joten joku virhe tuohon on ollut syynä.
Penkki menee takuuna uudelleen värjäykseen syksyllä. Syynä värin lähtemiseen oli ilmeisesti se että tuota kohtaa, joka on muutenkin alttiina kovalle kulutukselle, oli aiemmin hoidettu jollain silikonipitoisella aineella.
Nyt kuulemma penkki "pestään" pari astetta ärhäkämmällä myrkyllä ja lopputuloksen pitäisi olla samaa luokkaa kuin muissa värjätyissä osissa.
Uskon tuohon selitykseen sillä kuten sanoin, muualta värjäys on edelleen virheetön, jopa takasivupahveissa jotka kuuman kesän aikana joutuivat melkoisen hinkkauksen kohteeksi kun oli tuulisuoja kiinni.
Suosittelen värjäystä edelleen hyvän hinta/laatu/lopputulos suhteen johdosta.
Täytyypä siis ottaa yhteyttä tohon viialan mieheen, kun tuli cabiin ostettua sininen nahkasisusta joka kaipaa vähän väriä. Mites muuten se ne rypyt silottaa? Ottaakse saumoja auki ja kiristää nahkaa vai kuinka?
Onko Hegulille tai muille kertynyt tässä vuoden aikana lisää kokemuksia entisöinnin kestävyydestä tai muista entisöinnin tekijöistä?
Jep, eli kesällä näitä nahanhoito topicceja selailin mut tää jäi jostain syystä huomaamatta ja päädyin erääseen varsinais-suomalaiseen "guruun", ja melkoinen "guru" olikin > Lupauksia oli uurteiden kittaamisesta nahan puhdistukseen ja värjäykseen ja jopa pieniä reikiä piti olla mahdollisuus kolvata umpeen ja mikään lupauksista ei täyttynyt. Onneksi äijä lähetti jälkikäteen puhelimella tapahtuneen reklamaation perusteella mulle tarvittavat aineet ja värjäsin penkit itse uudestaan kun arvon setä oli unohtanut värjätä niskatukien alta ja säädettävän reisituen päädyt kokonaan.. Uurteiden kittauskaan ei onnistunut. Vitutti yrittää paikkailla äijän kädettömyyttä jälkikäteen koska nahka oli ennen värjäystä unohdettu varmaankin putsata kokonaan.. Olishan se ne uusikskin tehnyt mutta en nähnyt siinä mitään järkeä koska miehen työn jäljen olin jo kerran sudeksi todennut.
BMW E30 316 -84
BMW E30 316i -89
BMW E30 323i -85
BMW E30 325i -87
BMW E12 520i -77
Comment