Missähän mahtaa olla vika kun vaihdoin sähkölasin moottorin, niin alkoi toimimaan väärin päin. Ylös kun painaa lasi menee alas ja toisinpäin. Normaalisti kun lasi on kiinni ja oven avaa niin lasi tippuu n. 5mm, mutta nyt ei tapahdu mitään. Nyt lasin ollessa kokonaan alhaalla ja kun oven avaa lasi nousee 5mm. Pitääkös toi opettaa jotenki että alkaa toimiin oiken päin vai mitä hä??? Niin auto on e36 coupe -94.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Sähkölasin moottori toimii väärin päin.
Collapse
X
-
Originally posted by CaikkoneMissähän mahtaa olla vika kun vaihdoin sähkölasin moottorin, niin alkoi toimimaan väärin päin. Ylös kun painaa lasi menee alas ja toisinpäin. Normaalisti kun lasi on kiinni ja oven avaa niin lasi tippuu n. 5mm, mutta nyt ei tapahdu mitään. Nyt lasin ollessa kokonaan alhaalla ja kun oven avaa lasi nousee 5mm. Pitääkös toi opettaa jotenki että alkaa toimiin oiken päin vai mitä hä??? Niin auto on e36 coupe -94.Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
-
-
Originally posted by RoclaMiksi ei voi?Nyt
BMW 330e g21 M-Sport
Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Comment
-
-
Originally posted by tuota666mut mitä järkee siinä on?
Voiko liittimen purkaa? Vaihtaisi johtojen paikat liitinrunkoon. Johonkinhan se johto päättyy toisessa päässäkin, meneekö esim. releeseen, vaihtaa sieltä päästä karvat ristiin.Olli.
Comment
-
-
Askel eteenpäinNyt toimii lasi oikeinpäin.. Käänsin nostimenmoottorin toisinpäin. Eli siitä mistä on neljällä torx:lla kiinni, ruuvit auki ja metallikuori missä mangneetit on sisällä toisinpäin.. Vielä jäi sellainen ongelma, et ei osaa pysäyttää lasia yläasennossa, eikä nosta automaattisesti sitä 2cm matkaa ku oven laittaa kiinni (tai painaa mikrokytkimestä) Ongelmaan löytynee ratkaisu forumilta, kunhan joutaa selaan?
Ps. jos joku tietää aiheeseen hyvän linkin, niin voi lisätä tähän topiciin. (säästää aikaa ja vaivaa) Ja suorat ongelmanratkaisut kelpaa myös
Comment
-
-
Originally posted by RoclaVika korjaantuu? Tietty jos tykkää et on järkevämpi pitää rikkinäisenä.
Voiko liittimen purkaa? Vaihtaisi johtojen paikat liitinrunkoon. Johonkinhan se johto päättyy toisessa päässäkin, meneekö esim. releeseen, vaihtaa sieltä päästä karvat ristiin.Joku pieni jippo ratkaisee tehtävän toivottavasti. "Paikkatieto" hukassa ja rajojen passailua tai onko näissä ns opetustoimintoa (paina tietyn aikaa ylös joidenkin vipstaakien ollessa tietyssä asennossa jne jne)?
Comment
-
-
Originally posted by jam75No ei kait sitä pidä ryhtyä koko auton sähköjärjestelmää muuttamaan jos vain liitintä on käyttänyt irti? Jos siis ymmärsin lukemaani, että sama moottori pistettiin vielä paikalleen ja liitintä ei voinut pistää väärin (ilman voimankäyttöä/liittimen muokkausta) ja vika ilmeni sen jälkeen niin ei siinä pidä johtoja alkaa muokkaamaan uuteen järjestykseenJoku pieni jippo ratkaisee tehtävän toivottavasti. "Paikkatieto" hukassa ja rajojen passailua tai onko näissä ns opetustoimintoa (paina tietyn aikaa ylös joidenkin vipstaakien ollessa tietyssä asennossa jne jne)?
Comment
-
-
Originally posted by tuota666Näin minäkin ajattelin. Onneksi ongelma ratkes moottorinkuoren kääntämisellä. Yritetään vielä tällä topicilla löytää ratkaisua ikkunoiden asennon tunnistamiseen. Ongelma on siis, että lasi nousee liian ylös. Eli ei pysäytä siihen tiivisteen alareunaan, josta oven kiinni laittamalla nostais tiivisteeseen kiinni. Mikrokytkimestä kun painaa niin rele kyllä naksuu, mut lasi ei liiku. Eli miten säätää lasi oikein?
Before you close everything up inside your door, it’s a wise idea to test the proper operation of the window. Hook up the power connections to the window motor, and try to raise and lower the window. Also verify the stop positions of the window once you have reinstalled the regulator. There are screws located inside the door that control these stop positions. Once you’re satisfied everything is running smoothly, reseal the door panels and you’re on your way again.
ja koko helahoito löytyy http://www.pelicanparts.com/bmw/tech...er-Windows.htm
Eli jossain pitäis olla rajojen säätöruuvit?
Comment
-
Comment