Mulla oli kans ongelmaa meccatunen xenonien kans, ei meinannu toinen valo syttyä millään. Selvis että oli ballastiin menny kosteutta, boksi auki ja kuivaus ja taas toimii
///Motorporot
E34 ///M5 -91
E28 535iA projekti ex E91 330xd M-Sport -06
ex E38 740 iL
ex E39 M5 -01
ex E60 530iA M-Sport -04
ex E34 520i
Mulla oli kans ongelmaa meccatunen xenonien kans, ei meinannu toinen valo syttyä millään. Selvis että oli ballastiin menny kosteutta, boksi auki ja kuivaus ja taas toimii
Avasin ballastin, mutta eipä sieltä kosteutta paljoa ilmennyt. Kuivasin pikaisesti, mutta ei syty vieläkään...:( Mitä se valkoinen mönjä siellä ballastin sisällä on? Teitkö sen suhteen mitään?
Itsellä myös Meccatunen H1 sarja autossa, pelkästään hyviä kokemuksia. Eikä mittariston neulat elä omaa elämäänsä niinkun joillain sarjoilla
Täytyy nyt mainita, että ainakin mulla meggatönen xenon-setillä riemastuu ne neulat ihan samalla tavalla kuin "halpiskiinakimppatilausxenoneillakin". Se siitä meccatunen seksikkyydestä Taitaa olla ihan biilistä kiinni miten käyttäytyy xenontuikkujen kanssa.
Valot sammuvat ainoastaan silloin kun auto on käynnissä.
Esim voin ajaa vaikka pari kilometriä ja valot eivät sammu ja yhtäkkiä oikea tai vasen etuvalo sammuu.
Myöskin valot eivät tahdo toimia esim kylmällä. Joutuu käynnistää auton pari kolme kertaa ennenkun valot pysyvät jotenkin päällä.
esim. volkkareissa on se joku helvetin virran säästö valoautomatiikka.. elikkä jos autossa on valomuisti ja valokatkaisia on 0-asennossa niin sillon ei jaksa syttyä kuin toinen lampuista mut jos ennen auton käynnistystä nappaat valokytkimestä valot päälle ja auto tulille niin toimii vallanmainiosti... tällainen systeemi siis volkkareissa!!
Täytyy nyt mainita, että ainakin mulla meggatönen xenon-setillä riemastuu ne neulat ihan samalla tavalla kuin "halpiskiinakimppatilausxenoneillakin". Se siitä meccatunen seksikkyydestä Taitaa olla ihan biilistä kiinni miten käyttäytyy xenontuikkujen kanssa.
Anyways, xenonit on nyt kytketty sellasella erillisellä releellä ja toimivat moitteettomasti. En tiedä miten nuo saisi toimimaan kunnolla auton omiin piuhoihin kytkettynä, enkä oikeastaan jaksa edes miettiä...
Comment