Pystyykö -93 e36 325iCAn kuskin penkin irrottaan huoletta? jostakin lueskelin joskus että ei, koska airbag saattaa laueta. itellä bagia ei oo muualla kuin ratissa. Jos jotain täytyy tehdä ennen irrotusta, niin voisko joku selventää että mitä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Etupenkin irroitus ja airbag
Collapse
X
-
Originally posted by teukkamaister View PostPystyykö -93 e36 325iCAn kuskin penkin irrottaan huoletta? jostakin lueskelin joskus että ei, koska airbag saattaa laueta. itellä bagia ei oo muualla kuin ratissa. Jos jotain täytyy tehdä ennen irrotusta, niin voisko joku selventää että mitä?
Virallinen kanta on, että näissä tapauksissa pitää käyttää merkkihuollon palvelua.
-
-
Originally posted by IvvN View PostIrroita vaikka akku varmuuden vuoksi, niin ei tapahdu mitään.
Virallinen kanta on, että näissä tapauksissa pitää käyttää merkkihuollon palvelua.
Comment
-
-
Ollos huoleti. Mitään valoja ei syty eikä mitään tule silmille.
Sinulla on tuossa mekaaniset vyönkiristinpaukut vöiden lukkokappaleissa, jotka ei siis ole sähköisesti kytköksissä itse bagijärjestelmään. Lisäksi sinulla ei ole apukuskin penkissä istuintunnistinta, joten voit irroittaa penkit jä väännellä vaikka virtoja päälle ilman pelkoa bagivalon syttymisestä.
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostOllos huoleti. Mitään valoja ei syty eikä mitään tule silmille.
Sinulla on tuossa mekaaniset vyönkiristinpaukut vöiden lukkokappaleissa, jotka ei siis ole sähköisesti kytköksissä itse bagijärjestelmään. Lisäksi sinulla ei ole apukuskin penkissä istuintunnistinta, joten voit irroittaa penkit jä väännellä vaikka virtoja päälle ilman pelkoa bagivalon syttymisestä.
Penkki 4 kohtaa kiinni; 2 pulttia ja 2 mutteria.
Ja mikäli on penkinlämmittimet, niin 2 kpl liittimiä penkin alla.
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostOllos huoleti. Mitään valoja ei syty eikä mitään tule silmille.
Sinulla on tuossa mekaaniset vyönkiristinpaukut vöiden lukkokappaleissa, jotka ei siis ole sähköisesti kytköksissä itse bagijärjestelmään. Lisäksi sinulla ei ole apukuskin penkissä istuintunnistinta, joten voit irroittaa penkit jä väännellä vaikka virtoja päälle ilman pelkoa bagivalon syttymisestä.E61 525d LCI
Comment
-
-
Originally posted by Ha2 View PostVarmistelen vielä. Mulla on 12/92 E36 318is coupe. Onko sama homma eli uskallan irroittaa etupenkit lattiasta ilman pelkoa? Kannattaako akunnapa irroittaa vai onko niin, että etupenkkeihin ei edes mene mitään sähköjä tms? Penkit ovat manuaalisäätöiset.
Comment
-
-
Siis sinne voi mennä penkinlämmittimen piuhat ja mikäli apukuskilla on bagi, niin mahdollisesti istuintunnistimen johto. ko.penkeissä on siis mekaaniset vyönkiristinpaukut joihin ei mitään johdotuksia mene, eikä siis penkin irroitus suoranaisesti vaikuta airbag:in laukaisupiiriin mitenkään. Joten huoleti penkki irti vain ja tässä tapauksessa jopa virrat saa olla päällä.
Comment
-
Comment