Originally posted by jooma
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ikkunat ja kattoluukku jäivät auki!
Collapse
X
-
Itse käyttäisin tuon sulakkeen eheyden tarkistamiseen yleismittaria.. Se piipperi-toiminto on yllättävän kätevä monessa tilanteessa.. Eikä tartte repiä sulakkeita irti.. Yleensäkin sähkövikoja tutkiessa tollainen on aika ehdoton, eikä maksa paljoa, alle 20€ saa jo tosi hyviä mittareita kotikäyttöön..projekten:
3xxTTiX e30 2d 6gang
316 e30 2d ”kaljan auto”
Chevy K3500 Dually 6.5td 4x4 "Cowboy Cadillac"
Corsa A 1.2ässä
trucks: Scania 141 tukkiyhdistelmä, Kontio-Sisu turpoleukulla, paloautosauna Dodge
TRX300 "Big Red"
nauhahiomakoneet: Ski-Doo Alpine II, kaljakori-okkeli, Sno-Tric SC12
"Jemand bekommt alles in den Arsch gesteckt"
Comment
-
-
Originally posted by jooma View Postjoo, näin pääsi käymään elikkä ku tulin päivällä kotipihaan niin laitoin ikkunat ja kattoluukun auki ettei olis niin kuuma ku seuraavan kerran lähtee autolla johonki.ku ei ilmastointiakaan oo noo parin tunnin päästä sitte piti lähteä niin ei perkele mitään tapahdu ku painaa nappia. auto seissy nyt sitte pihas pari päivää pressun alla ku on jokanen ikkuna sepposen selällään ja katto auki
sulakehan sen on pakko olla, mutta kaikki näyttävät ehjiltä.
missä kaikkialla niitä sulakkeita on tuossa vehkeessä? (e34 m5)
Comment
-
-
jossain e34 on ainakin pyyhkijän viiksen johdossa yksi rele siellä ratti akselin lähellä.-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Comment
-
Comment