Sama omasta autosta mutta itse meinasin kanssa etusivut vetää 35% mutta tummentajalla itsellä e61 ja siinä 50% etulaseissa niin muutin mieltäni.Eli tuossa on takarontin puolella 20% takapenkin lasit 35% ja edessä 50% ja vaalea nahkasisusta.Suosittelisin tuota comboa itse.Kuukausi sitten kävin noilla hakemassa vuoden leimaakin eli luultavasti saat joka vuosi leimattuakin noilla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ikkunoiden tummennus ?
Collapse
X
-
Pitäs huomenna viedä e46 fiksaamoon kyseisen asian tiimoilta ja millastas settiä porukka suosittelis, pitäs melkeen saada 50% etusivuihin virkavallan takia. Auto on hopea ja vaalealla kangassisustalla.
Ite ajattelin et eestä taakse 50-35-20 tai 50-50-20.
Vai olisko jopa 35-35-20, millaseltahan näyttäis.. kun pitäis autoa näyttää konttorilla parin kk päästä
Lumarin kalvoilla tekee ja niin pois päin.
Comment
-
-
Originally posted by Henkka21 View PostPitäs huomenna viedä e46 fiksaamoon kyseisen asian tiimoilta ja millastas settiä porukka suosittelis, pitäs melkeen saada 50% etusivuihin virkavallan takia. Auto on hopea ja vaalealla kangassisustalla.
Vai olisko jopa 35-35-20, millaseltahan näyttäis.. kun pitäis autoa näyttää konttorilla parin kk päästä
Lumarin kalvoilla tekee ja niin pois päin.
Sisusta beigeä nahkaa.
Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta
t: luft waffel
"Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"
Comment
-
-
Originally posted by Homer View PostSama omasta autosta mutta itse meinasin kanssa etusivut vetää 35% mutta tummentajalla itsellä e61 ja siinä 50% etulaseissa niin muutin mieltäni.Eli tuossa on takarontin puolella 20% takapenkin lasit 35% ja edessä 50% ja vaalea nahkasisusta.Suosittelisin tuota comboa itse.Kuukausi sitten kävin noilla hakemassa vuoden leimaakin eli luultavasti saat joka vuosi leimattuakin noilla.
Hämeenlinnassa Hämeenkaihtimella löytyy todella asiallinen kaveri ja jälki ollut priimaa kaikissa viidessä autossa johon olen siellä laitattanut. Käsittääkseni ainakin kaikki Hämeenlinnan autoliikkeet käyttävät tätä firmaa myös uusien autojen kalvotuksissa.
Mistään en ole saanut halvemmallakaan Pirkanmaa, Kanta-Häme alueella kun olen kilpailuttanut.F16 M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Henkka21 View PostPitäs huomenna viedä e46 fiksaamoon kyseisen asian tiimoilta ja millastas settiä porukka suosittelis, pitäs melkeen saada 50% etusivuihin virkavallan takia. Auto on hopea ja vaalealla kangassisustalla.
Lumarin kalvoilla tekee ja niin pois päin.F16 M-Sport
Comment
-
Comment