Ihmeteltiin tuossa huollossa tänään, mitenkä nuo kaarrevalot oikein toimii. Eli minulla nuo valot liikkuu keskikohdan oikealla puolella ihan oikein, eli seuraa ratin liikkeitä oikealle ja vasemmalle, mutta KESKIKOHDAN vasemmalle puolelle valot ei siirry lainkaan. Vikailmoitusta laite ei ole antanut. Onkohan tuo toiminta noin esim. vastaantulijoiden häikäisyn estämiseksi tms? Merkkihuolto ei osannut heti sanoa on vika vai ominaisuus. Tietääkö joku?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kaarrevalojen toiminta E6x ja E9x
Collapse
X
-
Originally posted by JNIJNI View PostIhmeteltiin tuossa huollossa tänään, mitenkä nuo kaarrevalot oikein toimii. Eli minulla nuo valot liikkuu keskikohdan oikealla puolella ihan oikein, eli seuraa ratin liikkeitä oikealle ja vasemmalle, mutta KESKIKOHDAN vasemmalle puolelle valot ei siirry lainkaan. Vikailmoitusta laite ei ole antanut. Onkohan tuo toiminta noin esim. vastaantulijoiden häikäisyn estämiseksi tms? Merkkihuolto ei osannut heti sanoa on vika vai ominaisuus. Tietääkö joku?Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
-
-
Originally posted by JNIJNI View PostNo juu, paikallahan se oli, autotallin seinää vasten.
Koitapa ajaessa johan alkaa kääntymään myös vasemmalleVikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Lainaan topikkia vähäsen kun näin sopivasti osui silmään ja muistin aikaisemmin heränneen kysymykseni:
Kääntyykö Bemareissa molemmat valot molempiin suuntiin?
Esim Hondissa oikealle käännettäessä kääntyy ainoastaan oikea valo ja toisinpäin..__________
E92 BMW 335i M-Sport -12
"Toiset tykkää aliohjaavasta, toiset yliohjaavasta. Itse pidän minun ohjaamasta." -Mika Häkkinen
Comment
-
-
Originally posted by Ileee View PostLainaan topikkia vähäsen kun näin sopivasti osui silmään ja muistin aikaisemmin heränneen kysymykseni:
Kääntyykö Bemareissa molemmat valot molempiin suuntiin?
Esim Hondissa oikealle käännettäessä kääntyy ainoastaan oikea valo ja toisinpäin..G21 LCI 330e xDrive 2022
E93 M3
Comment
-
-
Originally posted by buksin-1 View PostKoitapa ajaessa johan alkaa kääntymään myös vasemmalle
No niinhän se on, että ajon aikana liikkuu molempiin suuntiin. Lienee ajateltu, että moni kääntää ratin valmiiksi vasemmalle odotellessa kääntymistä, jolloin vastaantulija häikäistyisi.G21 LCI 330e xDrive 2022
E93 M3
Comment
-
-
Originally posted by Lanttu View PostSehän on juuri se idioottimainen juttu, jota ei saisi tehdä. Siis ratin kääntö valmiiksi. Joku pukkaa perään ja olet sukkana vastaantulevien alla. Turha mussuttaa, että säästää aikaa ennakolta kääntämisellä.MBCLK240 -02
E36 318 -93
E46 320 Ci -01
E46 330 CiA -01
E60 520i -04
E93 325i -07
F36 420xi -16
Comment
-
Comment