Eli tilanne on se että erääseen tietyn harvinaisuus asteen omaavaan ajoneuvoon pitäisi vaihtaa korikehikko+luukkuja erittäin vaikeiden ja pitkälle edenneiden ruostevaurioiden vuoksi.
ELI ajoneuvoon vaihdettaisiin täysin vastaava korikehikko+luukut,eli ei puhuta mistään sedan>avo>sedan>touring kötöstyksestä.
Nykyisen prosenttisäädöksen/prosenttiosuuksien valossa tämä ei ole mahdollista->50%....mutta olen käsittänyt että jos kyseessä on esim.kolari,ruoste tai muu vastaava vaurio niin "lupa" korikehikon vaihtamiselle olisi saatavissa...?
Mitä tämä käytännössä vaatii,miten se tänä päivänä menee...varmasti ainakin kolarikorjaajilla olettaisi tästä olevan tietämystä?
En kaipaa tietoja vanhoista korinvaihto jutuista tms. "kv-on raiskaus""miksi-siksi"jarruista ei mee prossia" jutuista!
Vaan PYSYTÄÄN ASIASSA!
ELI ajoneuvoon vaihdettaisiin täysin vastaava korikehikko+luukut,eli ei puhuta mistään sedan>avo>sedan>touring kötöstyksestä.
Nykyisen prosenttisäädöksen/prosenttiosuuksien valossa tämä ei ole mahdollista->50%....mutta olen käsittänyt että jos kyseessä on esim.kolari,ruoste tai muu vastaava vaurio niin "lupa" korikehikon vaihtamiselle olisi saatavissa...?
Mitä tämä käytännössä vaatii,miten se tänä päivänä menee...varmasti ainakin kolarikorjaajilla olettaisi tästä olevan tietämystä?
En kaipaa tietoja vanhoista korinvaihto jutuista tms. "kv-on raiskaus""miksi-siksi"jarruista ei mee prossia" jutuista!
Vaan PYSYTÄÄN ASIASSA!
Comment