Ei sillä olekkaan väliä tuleeko muut sitä mittaamaan, omaan silmään kyllä pistää jossei ole oikeassa kohdassa. Esim. vaikka 2mm heitto tuossa merkkien välisessä mitassa erottuu jo selvästi
Ei sillä olekkaan väliä tuleeko muut sitä mittaamaan, omaan silmään kyllä pistää jossei ole oikeassa kohdassa. Esim. vaikka 2mm heitto tuossa merkkien välisessä mitassa erottuu jo selvästi
Joo no myönnetään, kateellinen olen...sen piti olla tämä kesä kun mullekin piti tulla E39 M5 alle mutta eipä ollut, hatunnosto siitä että teillä on rahaa tommosilla peleillä ajella, ette taida olla jumbo ja teropa mitään tavallisia duunareita???
Joo no myönnetään, kateellinen olen...sen piti olla tämä kesä kun mullekin piti tulla E39 M5 alle mutta eipä ollut, hatunnosto siitä että teillä on rahaa tommosilla peleillä ajella, ette taida olla jumbo ja teropa mitään tavallisia duunareita???
Moi,
Mitä tulee merkkien asennuspaikkaan, niin tottakai ne pitää olla oikein. Jos auto on M5, niin se ei todellakaan ole asennusalusta millekään sinnepäin räpellyksille, joista näkee kilometrin päähän, että se ei "kuulu siihen". Kun kerran voi tehdä oikein, niin miksipä tekisi väärin. Näin minä ajattelen.
Sitten tuo duunarihomma. Siis tämmöset autot maksaa noin 20 kiloeuroa. Sillä, mitä tekee, niin ei pitäis kait olla mitään tekemistä hankkimisen kanssa, vai onko? Tommosen verran maksaa melkeen mikä vaan ämpärimuoviviritys, ja oikeat uudet tai uudehkot perheautot maksaa silti vielä sen 10-20 kiloeuroa enemmän. Joten saa kyllä unohtaa ne pröystäilyhaaveet, vaikka auto mässy onkin. Se on joskus ollut erittäin kallis auto, muttei ole sitä enää.
Comment