Jaaha. Aarteesta (E93) jäi startatessa CCC pimeäksi ja mittaristossa näkyi huutomerkki kolmiolla. Vikakoodien luenta antoi nämä tulokseksi.
00FFF1 MOSTSYS: no communication with headunit
S0375 no communication possible with: headunit
S0376 no communication possible with: MOST gateway
00A554 intrument cluster: no message (telephone)
S0112 no communication possible with: ULF-SBX-H
S0162 no communication possible with: satellite tuner (US)
S0063 no communication possible with: amplifier
S0195 no communication possible with: telephone control unit
S0164 no communication possible with: tyre pressure monitor
Ekan kilometrilukema on -1, 00A554:n on 7km pienempi kuin muiden, joilla sama lukema.
Tässä lienee nyt ongelmana joko tuon kuituverkon rikkoontuminen jostain kohtaa tai sitten jokin moduli tässä verkossa on niin pahasti hajonnut, että se katkaisee koko verkon. Voiko nuo kilometrilukemat vihjata, että ensisijainen syypää olisi instrument cluster?
Luulen, että mun kädet ja osaaminen ei riitä tämän ratkomiseen. Ketäs hyviä osaajia löytyisi Etelä-Suomesta tätä ratkomaan?
00FFF1 MOSTSYS: no communication with headunit
S0375 no communication possible with: headunit
S0376 no communication possible with: MOST gateway
00A554 intrument cluster: no message (telephone)
S0112 no communication possible with: ULF-SBX-H
S0162 no communication possible with: satellite tuner (US)
S0063 no communication possible with: amplifier
S0195 no communication possible with: telephone control unit
S0164 no communication possible with: tyre pressure monitor
Ekan kilometrilukema on -1, 00A554:n on 7km pienempi kuin muiden, joilla sama lukema.
Tässä lienee nyt ongelmana joko tuon kuituverkon rikkoontuminen jostain kohtaa tai sitten jokin moduli tässä verkossa on niin pahasti hajonnut, että se katkaisee koko verkon. Voiko nuo kilometrilukemat vihjata, että ensisijainen syypää olisi instrument cluster?
Luulen, että mun kädet ja osaaminen ei riitä tämän ratkomiseen. Ketäs hyviä osaajia löytyisi Etelä-Suomesta tätä ratkomaan?
Comment