Announcement

Collapse
No announcement yet.

325i webaston bensahaara?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • osilpi
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2003
    • 486
    • Espoo

Kirjoitanpa vielä, että mulla oli webasto käyttämättä 20 vuotta...
    Oli sukulaisen auto, joten olen varma asiasta. Ukkini mielestä laite oli turha, joten hän ei käyttänyt sitä kuin muutaman kerran joskus -83...

Kun sain auton omaan käyttööni, laitoin webastoon uuden tulpan (50€!!!) todettuani vanhan olevan umpiruosteessa, ja katsoin bensalinjojen kunnon. Tulee siis painepuolelta se bensa (ja näin on ollut vuodesta -83, tosin käyttämättömänä).

Painamalla nappia laite hörähti käyntiin, ja myös ajastin toimii moitteettomasti. Olin melko varma, ettei laite toimisi, mutta oon sitä jo jonkun aikaa käyttänyt ja hyvin pelaa...

Pakoputki pitäis kyllä uusia, ja se ehdotettu kuulaventtiili sinne bensalinjaan olis varmaan fiksu veto?
    E34 525i 12v 1990
    Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T 4.0td, SOA, 100% lukot

ex-BMW:t
    E28 520iA 1983
    E28 520iA 1985

Comment

• J.L
      Minimi-Jakke
      • Oct 2002
      • 846
      • .

Originally posted by osilpi
      Oli sukulaisen auto, joten olen varma asiasta. Ukkini mielestä laite oli turha, joten hän ei käyttänyt sitä kuin muutaman kerran joskus -83...

Painamalla nappia laite hörähti käyntiin, ja myös ajastin toimii moitteettomasti. Olin melko varma, ettei laite toimisi, mutta oon sitä jo jonkun aikaa käyttänyt ja hyvin pelaa...
      :shock: Onpas aika kestäviä masiinoita noi vanhat lämppärit, noi nykyisethän on suunnilleen kertakäyttökamaa tohon verrattuna :roll: Tai sitten toi sun lämmitin on harvinaisen huippu yksilö. Ei tainnu ton ajan Webastoissa olla vielä paljon mitään ohjauselektroniikkaa mikä hajoaa helposti

Comment

• -Tapi
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 3117
        • Välisuomi

Kukkuu ja pelittää, kaukosäädintä myöten, vaikka piuhoja jäi ilman vastakappaletta vaikka kuinka monta..

Laite on vuodelta 1994, varmaan kestävämpää kuin uudet
        ---

Comment

• osilpi
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2003
          • 486
          • Espoo

Originally posted by J.L
          Originally posted by osilpi

:shock: Onpas aika kestäviä masiinoita noi vanhat lämppärit, noi nykyisethän on suunnilleen kertakäyttökamaa tohon verrattuna :roll: Tai sitten toi sun lämmitin on harvinaisen huippu yksilö. Ei tainnu ton ajan Webastoissa olla vielä paljon mitään ohjauselektroniikkaa mikä hajoaa helposti
          On noi vanhemmat varmaan kestävämpää tekoa. Oli ihme, että muovinen bensa"pumpun" käikälekin lähti toimimaan kun laittoi uuden tulpan (ei toimi, jos tulppa rikki), vaikka ei oo lävitsensä päästänyt bensaa piiiiitkään aikaan.

Ostin tulpan Tomi Aranko Oy:ltä Espoosta (missä laite alunperin asennettiinkin kait), ja siellä väittivät ettei varmana toimi... Ajattelin kuitenkin kokeilla ja kas kummaa, sehän toimi. Saivat mulle kuitenkin myytyä myös jonkun höyrystinlevyn (vuorivillarinkula), koska se on (kuulemma) lähes aina rikki (ei näköjään ollut), ja vielä pari metriä webaston orkkisbensaletkua. Enpä tarvinnut sitäkään...

On todella hyvä laite talvella 8)
          E34 525i 12v 1990
          Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T 4.0td, SOA, 100% lukot

ex-BMW:t
          E28 520iA 1983
          E28 520iA 1985

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢