Originally posted by PAtteriMYYjä
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 mittariston akut ? yhdistetty topikkeja
Collapse
X
-
E30 mittariston akut ? yhdistetty topikkeja
Last edited by petrolhead; 14-01-2012, 20:19.Jack once shot himeself 10 times, just to prove 50 cent is a bitch. He proceeded to wrestle and aligator while talking to Chloe about schematics.
Ex. E30 320ticTags: None
-
-
En kyllä heti tajua miks tollaset nimenomaan pitäisi laittaa... Oisko ne sit pirun hyvät ja kestävät sitte, en tiä :roll: Ainakin E34:ssä on normaali sormipariston AA-kokoiset akut siellä (1,2V), itse juotin Ni-Mh -akut vanhojen nikkelikadmium-akkujen tilalle ja hyvin on pelannut. Varta-merkkiset tuli laitettua mutta esim. Biltemasta tollaset akut 7,5 eur / 4 kpl, tarvehan on 2 kpl.Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
-
Sanoisin että toi Sanyo EI KÄY. Se on 3V paristo ja siten joutuisit "kötöstämään" sen kahden entisen 1.2V:n akun tilalle, korvaamaan yhden pariston kahdella.
Lisäksi uskoisin että muutoinkin menee "persielleen", koska litium akkua ei voi laittaa NiCd (Nikkeli-Kadmium) pariston paikalle. NiMh (Nikkeli-Metallihybridi) pariston voi laittaa, ja itse asiassa se on jopa parempikin.
t: Timo
Comment
-
-
Mittariston paristot!!
Eli pitäisi ilmeisesti vaihtaa e30 mittariston paristot koska se ei toimi kunnolla...
mutta miten ihmeessä ne lähtee irti!?!?! Joku sanoi että ne on tinattu kiinni mutta vaikka kolvilla kuumentaa ja yrittää ruuvimeisselillä vääntää irti niin ei ne sieltä mihinkään lähde!!
Eli jos joku on joskus vaihtanut kyseiset patterit niin voisi kertoa jotain vinkkejä miten ne lähtevät irti ilman että tulee tuhottua koko piirilevy!!Bemari sen olla pitää!
e39 528ia touring -97
Ex E36 325i -91
Ex E36 325i -91
Ex E30 316 -87
Comment
-
-
Kuulostaa niin pahalta tuo ruuvimeisselillä vääntäminen, että nyt täytyy hetken itkeä..
Vanhetessaan tina muuttuu sellaiseksi, että se ei sula enää samassa lämpötilassa.
Kolvilla lämmittäessä homma helpottuu, kun tinaan sulattaa uutta (laadukasta) tinaa.
Akun päässä oleva palikka, jolla akku yhdistetään piirilevyyn, on hitsattu kiinni - sitä on turha lämmittää.
Olekkin sitten varovainen, kun alat vääntämään komponenttia, joka on kiinni piirilevyssä!
Ps. Ne ei ole patterit eikä paristot, vaan akut tai akkuparistot.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
-
Mittariston patteri(???)
luin jostain että E30:ssä ois mittaristossa oma patteri ainakin lämpämittarille??? onkohan jutussa perää? minulla on lämpömittari sökönä ja ei auta vaikka oon jo toisen mittarin vaihtanut ja vaikka laittaa anturilta maihin niin ei värähdä viisari, eli onko joku patteri olemassa? ja jos on niin missä kohdin se on?!
Comment
-
-
tuolta kannattaa ettiä. itel on toi tekninen englanti huono mut sä varmaankin osaat paremmin....
Unettomuuskin on rikos, jos se on väkisin makaamista
E46 320i -99
"Prokkis" Schnitzer 635csi E.T.S -85
ex:
E34 535iA -91
E30 316i -89
E30 320i -90
Comment
-
-
Laitetaan nyt tähän samaan aiheeseen. Kaveri kävi merkkiliikkeessä vaihdattamassa noi akut e34:seen. No kun laitettiin mittari takaisin niin paloi keltainen ja punainen vaikka ei ollut virrat päällä. Nollattiin sitte koko systeemi niin nyt syttyy ne 5 vihreetä,mutta inspection valo vilkkuu.. Mikä on vikana??BMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
-
Originally posted by arska84 View PostLaitetaan nyt tähän samaan aiheeseen. Kaveri kävi merkkiliikkeessä vaihdattamassa noi akut e34:seen. No kun laitettiin mittari takaisin niin paloi keltainen ja punainen vaikka ei ollut virrat päällä. Nollattiin sitte koko systeemi niin nyt syttyy ne 5 vihreetä,mutta inspection valo vilkkuu.. Mikä on vikana??“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
Comment