Olen etsimässä omaan e39 535i bemariin mittaristoa, mutta käykö tähän minkään muun mallin mittaristot ? Oikeastaan ajotietokoneen näyttö tulee itsellä mieleen että onko kaikissa e39 koristen mittareissa ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
MIttaristojen erot ?!
Collapse
X
-
Originally posted by jupasierra View PostOlen etsimässä omaan e39 535i bemariin mittaristoa, mutta käykö tähän minkään muun mallin mittaristot ? Oikeastaan ajotietokoneen näyttö tulee itsellä mieleen että onko kaikissa e39 koristen mittareissa ?
-
-
Originally posted by kaikkone View PostItse tiedän vain sen verran että ainakin kahta erilaista on, riippuu siitä onko iso vai pieni ajotietokone
Comment
-
-
Originally posted by jupasierra View PostOlet oikeassa, löysin yhden jossa on pieni ajotietokone, ja nyt näyttöön ei tule kuin 3 toimintoa eikä isoon näyttöön tule mitään... Haku jatkuu...Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by jupasierra View PostSiis eikös ajotietokone ole mittarissa, eli jos on pieni ajotietokone niin miten sen saa isoksi taiottua ?!Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Comment
-
-
Mittaristo.
Originally posted by Dunky View PostKerro nyt mikä on vikana siinä orkkiksessa? Mulla on nimittäin isolla ajotietokoneen näytöllä varustettuja mittaristoja
Comment
-
-
Originally posted by jupasierra View PostSiis mulla on autossa kiinni mailimittaristo, ja etsin siihen normaalia (ei usa) mallin mittaristoa. Jos sulta kerran löytyy mittaristo mulle, niin ilmoita miten sut saa käsiin niin tulen käymään. Auto on siis -96 535iA ! Ja numero mistä tavoittaa 24h 040 756 59 56BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
-
Originally posted by jartsa02 View PostEipä tuohon välttämättä koko mittaria tarvii vaihtaa, riittää kun vaihtaa sen mittaripohjan kilsamalliseksi .. tuo tietysti edellyttää sitä, että osaa nyppää ne viisarit irti oikeilla konsteilla rikkomatta niitä moottoreita.Last edited by jupasierra; 15-11-2010, 22:17.
Comment
-
-
Originally posted by MakeH View PostMeinaatko vastailla näille kyselijöille puhelimeen tai yksityisviesteihin vai huvikseenko mainostelet? Kovin on vaikea miestä tavoittaa vaikka lupailee yhtä sun toista.
Laitas mulle privassa; mitä olen jättänyt tekemättä, mitä olen luvannut tehdä??Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Comment
-
-
Hmm...
Originally posted by MakeH View PostMeinaatko vastailla näille kyselijöille puhelimeen tai yksityisviesteihin vai huvikseenko mainostelet? Kovin on vaikea miestä tavoittaa vaikka lupailee yhtä sun toista.
Comment
-
-
Originally posted by jupasierra View PostJoo vastailee kyllä viestiketjuihin, mutta ei ota yhteyttä vaikka pyytää ??Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Comment
-
Comment