Announcement

Collapse
No announcement yet.

MIttaristojen erot ?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jupasierra
    Bimmer Rookie
    • Nov 2006
    • 126
    • Kotka

MIttaristojen erot ?!

Olen etsimässä omaan e39 535i bemariin mittaristoa, mutta käykö tähän minkään muun mallin mittaristot ? Oikeastaan ajotietokoneen näyttö tulee itsellä mieleen että onko kaikissa e39 koristen mittareissa ?
  • kaikkone
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2010
    • 933
    • Villähde

Originally posted by jupasierra View Post
    Olen etsimässä omaan e39 535i bemariin mittaristoa, mutta käykö tähän minkään muun mallin mittaristot ? Oikeastaan ajotietokoneen näyttö tulee itsellä mieleen että onko kaikissa e39 koristen mittareissa ?
    Itse tiedän vain sen verran että ainakin kahta erilaista on, riippuu siitä onko iso vai pieni ajotietokone

Comment

• jupasierra
      Bimmer Rookie
      • Nov 2006
      • 126
      • Kotka

Originally posted by kaikkone View Post
      Itse tiedän vain sen verran että ainakin kahta erilaista on, riippuu siitä onko iso vai pieni ajotietokone
      Olet oikeassa, löysin yhden jossa on pieni ajotietokone, ja nyt näyttöön ei tule kuin 3 toimintoa eikä isoon näyttöön tule mitään... Haku jatkuu...

Comment

• Dunky
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2003
        • 4929
        • Kotka

Olet oikeassa, löysin yhden jossa on pieni ajotietokone, ja nyt näyttöön ei tule kuin 3 toimintoa eikä isoon näyttöön tule mitään... Haku jatkuu...
        Tule käymään niin laitetaan mittaristo kuntoon
        Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

Comment

• jupasierra
          Bimmer Rookie
          • Nov 2006
          • 126
          • Kotka

Täh ?

Originally posted by Dunky View Post
          Siis eikös ajotietokone ole mittarissa, eli jos on pieni ajotietokone niin miten sen saa isoksi taiottua ?!

Comment

• Dunky
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2003
            • 4929
            • Kotka

Siis eikös ajotietokone ole mittarissa, eli jos on pieni ajotietokone niin miten sen saa isoksi taiottua ?!
            Kerro nyt mikä on vikana siinä orkkiksessa? Mulla on nimittäin isolla ajotietokoneen näytöllä varustettuja mittaristoja
            Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

Comment

• MakeH
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2004
              • 1170
              • Vantaa

Meinaatko vastailla näille kyselijöille puhelimeen tai yksityisviesteihin vai huvikseenko mainostelet? Kovin on vaikea miestä tavoittaa vaikka lupailee yhtä sun toista.

Comment

• jupasierra
                Bimmer Rookie
                • Nov 2006
                • 126
                • Kotka

Mittaristo.

Kerro nyt mikä on vikana siinä orkkiksessa? Mulla on nimittäin isolla ajotietokoneen näytöllä varustettuja mittaristoja
                Siis mulla on autossa kiinni mailimittaristo, ja etsin siihen normaalia (ei usa) mallin mittaristoa. Jos sulta kerran löytyy mittaristo mulle, niin ilmoita miten sut saa käsiin niin tulen käymään. Auto on siis -96 535iA ! Ja numero mistä tavoittaa 24h 040 756 59 56

Comment

• jartsa02
                  BTCF Member
                  • Jun 2003
                  • 1131
                  • Helsinki

Siis mulla on autossa kiinni mailimittaristo, ja etsin siihen normaalia (ei usa) mallin mittaristoa. Jos sulta kerran löytyy mittaristo mulle, niin ilmoita miten sut saa käsiin niin tulen käymään. Auto on siis -96 535iA ! Ja numero mistä tavoittaa 24h 040 756 59 56
                  Eipä tuohon välttämättä koko mittaria tarvii vaihtaa, riittää kun vaihtaa sen mittaripohjan kilsamalliseksi .. tuo tietysti edellyttää sitä, että osaa nyppää ne viisarit irti oikeilla konsteilla rikkomatta niitä moottoreita.
                  BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14

Comment

• jupasierra
                    Bimmer Rookie
                    • Nov 2006
                    • 126
                    • Kotka

Originally posted by jartsa02 View Post
                    Eipä tuohon välttämättä koko mittaria tarvii vaihtaa, riittää kun vaihtaa sen mittaripohjan kilsamalliseksi .. tuo tietysti edellyttää sitä, että osaa nyppää ne viisarit irti oikeilla konsteilla rikkomatta niitä moottoreita.
                    Joo olen kuullut että niitä viisareita on vaikea saada irti rikkomatta.... Mittari lähti tänään korjattavaksi ammattilaiselle, joten tämä topic on kohta ohi
                    Last edited by jupasierra; 15-11-2010, 22:17.

Comment

• Dunky
                      Bimmer Enthusiast
                      • Feb 2003
                      • 4929
                      • Kotka

Originally posted by MakeH View Post
                      Meinaatko vastailla näille kyselijöille puhelimeen tai yksityisviesteihin vai huvikseenko mainostelet? Kovin on vaikea miestä tavoittaa vaikka lupailee yhtä sun toista.
                      Nyt hiukan mietityttää onko oikea paikka käsitellä jotain tällaista :think
                      Laitas mulle privassa; mitä olen jättänyt tekemättä, mitä olen luvannut tehdä??

Comment

• jupasierra
                        Bimmer Rookie
                        • Nov 2006
                        • 126
                        • Kotka

Hmm...

Originally posted by MakeH View Post
                        Joo vastailee kyllä viestiketjuihin, mutta ei ota yhteyttä vaikka pyytää ??

Comment

• Dunky
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2003
                          • 4929
                          • Kotka

Joo vastailee kyllä viestiketjuihin, mutta ei ota yhteyttä vaikka pyytää ??
                          Joskus näin

Comment

• jupasierra
                            Bimmer Rookie
                            • Nov 2006
                            • 126
                            • Kotka

Joskus näin
                            Ymmärretty että on kiireitä silloin tällöin...

Comment

• jupasierra
                              Bimmer Rookie
                              • Nov 2006
                              • 126
                              • Kotka

Ja hiljaista pitelee... Eikö foorumilaisilta löydy mittaristoa ?!?

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎