Originally posted by gogo
View Post
Airbag valo palaa.
Collapse
X
-
Mitäs sie sillä piuhalla tarkoitat? Sitä "huoltovalojen nollausta", sitä kokeilin niin ei auta .. teinkö sitten jtn väärin..Ex e34 518i,-96. Ex e39 520d,-02. Nykyinen e91 320d, 08.
-

Siis:
1. Luetaan vikakoodit Airbag moduulilta jollain diagnostiikkalaitteella tai tietokoneella
2. Ymmärretään mitä se herjaa ja onko herja päällä olevasta viasta vai vanha/mitätön minkä takia valo palaa.
3. Mikäli vika on päällä korjataan se ensin!
4. Nollataan vika pois ja tarkistetaan ettei tule uudestaan.
Ei pitäisi olla vaikeeta.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
Itsellä tuli myös kyseinen probleema kartturinpenkin irroituksen jälkeen.. Löytyy kartturilta bägi ja on käytetty akkua pois pelistä noin tunnin verran.. Ja käytetty B100 Bmw scannerissa, mutta ei anna mitään koodeja bägistä.. Palaa sen noin minuutin ja sammuu..
Voiko ko. "vika" aiheuttaa hylkäyksen leimalta?Älä välitä, vituiks se menee kuitenki!
Comment
-
kunnollinen testeri niin alkaa löytymään.. apukuskin tunnistinmattoa se herjaaOriginally posted by Csnen View PostItsellä tuli myös kyseinen probleema kartturinpenkin irroituksen jälkeen.. Löytyy kartturilta bägi ja on käytetty akkua pois pelistä noin tunnin verran.. Ja käytetty B100 Bmw scannerissa, mutta ei anna mitään koodeja bägistä.. Palaa sen noin minuutin ja sammuu..
Voiko ko. "vika" aiheuttaa hylkäyksen leimalta?
ja hylkyhän siitä tulee
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Ite sain hylsyn sillä perusteella että airbagin valo ei saa palaa liian pitkään se aika on jotain sekuntteja mitä se saa palaa.Originally posted by Csnen View PostItsellä tuli myös kyseinen probleema kartturinpenkin irroituksen jälkeen.. Löytyy kartturilta bägi ja on käytetty akkua pois pelistä noin tunnin verran.. Ja käytetty B100 Bmw scannerissa, mutta ei anna mitään koodeja bägistä.. Palaa sen noin minuutin ja sammuu..
Voiko ko. "vika" aiheuttaa hylkäyksen leimalta?
Mutta oliko akku pois pelistä kun irroitit penkin?E34 m50b25
Comment
-
Sen virheen tein, ettei ollut..Originally posted by gogo View PostIte sain hylsyn sillä perusteella että airbagin valo ei saa palaa liian pitkään se aika on jotain sekuntteja mitä se saa palaa.
Mutta oliko akku pois pelistä kun irroitit penkin?
Mistä sen maton löytää? Ikinä moisesta kuullutkaan! JA mitä sille olisi tehtävissä, vai meneekö suoraan vaihtoon?Älä välitä, vituiks se menee kuitenki!
Comment
-
Tietokone löytyy, piuhan voi ostaa. Minkälaisella ohjelmalla saa nollattu sitä valoa? Minkälaista suosittelet? Missä on airbag moduuli?Originally posted by Supa View Post
Siis:
1. Luetaan vikakoodit Airbag moduulilta jollain diagnostiikkalaitteella tai tietokoneella
2. Ymmärretään mitä se herjaa ja onko herja päällä olevasta viasta vai vanha/mitätön minkä takia valo palaa.
3. Mikäli vika on päällä korjataan se ensin!
4. Nollataan vika pois ja tarkistetaan ettei tule uudestaan.
Ei pitäisi olla vaikeeta.Ex e34 518i,-96. Ex e39 520d,-02. Nykyinen e91 320d, 08.
Comment
-
INPA tai Carsoft.Originally posted by igoritigeri View PostTietokone löytyy, piuhan voi ostaa. Minkälaisella ohjelmalla saa nollattu sitä valoa? Minkälaista suosittelet? Missä on airbag moduuli?
INPA on monipuolisempi mutta vaikeempi asentaa. Itellä käytössä Carsoft 6.5 ja sillä on aika hyvin pärjännyt.sigpic
Comment
-
-
Matto on penkin sisällä verhoilujen alla.Originally posted by Csnen View PostSen virheen tein, ettei ollut..
Mistä sen maton löytää? Ikinä moisesta kuullutkaan! JA mitä sille olisi tehtävissä, vai meneekö suoraan vaihtoon?
Se ei ole rikki koska valo ei jää palamaan kokoajaksi.
"Vika" häviää vikakoodit nollamaalla.E34 m50b25
Comment
-
aihetta sivuten.. laitoin myös ton carsoft 6.5.. inpalla pääsee osaan purkeista kiinni mutta carsoft ei tee muutakuin valittaa viallista yhteyttä.. WTF? :thinkOriginally posted by MarQ83 View PostINPA tai Carsoft.
INPA on monipuolisempi mutta vaikeempi asentaa. Itellä käytössä Carsoft 6.5 ja sillä on aika hyvin pärjännyt.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
e-villest tälläinen -> http://www.e-ville.com/fi/16-obd-ska...rsoft-65.html? Niin ongelma on ratkaistu. Taidan tilata sen. Liike nollaa valon 35 eurolla ja laite mistä on hyötyä tulevaisuudessakin maksaa 43 euroa, paljon järkevämpi ostos. Eikö?
Ja sorry jos tälläisien linkkien laittaminen on kielletty täällä.Ex e34 518i,-96. Ex e39 520d,-02. Nykyinen e91 320d, 08.
Comment
-
-
...kun nollaus ei auta?
omasta kuljettimesta luettiin vikakoodit ja nimenomaisesti tuota mattoa herjaa..Originally posted by gogo View PostMatto on penkin sisällä verhoilujen alla.
Se ei ole rikki koska valo ei jää palamaan kokoajaksi.
"Vika" häviää vikakoodit nollamaalla.
ostin "airbag kapulan", jonka piti esittelytekstin mukaan korjata vika, ja pasauttaa apukuskin airbag vaikkei penkillä ketään istuisikaan.. noh, vikakoodeja nollattaessa antoi nollata, mutta heitti samantien vian takas päälle. viiminen päivä katastaa ja hylsyn kävin hakemassa.
nyt ois siis 1kk aikaa sumplata sen maton ja piuhojen kanssa, vai onko eessä väkisin uuden maton hankinta? se kun varmasti on juuri sitä halvinta puuhaa.. hohho
(yritin tuolla useampia threadeja lueskella, mutta tässä sivuttiin niin likeltä omaa ongelmaa että postasin tähän, ikävä aiheuttaa harmaita hiuksia niille, joita kysymysten toistelu vaivaa..)The pain in my a** is also known as e34 525 -94.
Comment
-
Kapula on hyvä testipalikaksi mutta ei sitä sinne jättää kannata. Nyt jos tuo huijauskapulasi on sattunut olemaan ehjää sorttia ja olet sen oikeaan paikkaan asentanut, niin mattosikin on sitten ilmeisesti ehjä ja selviät penkin alla olevien liittimien ohittamisella, eli tunnistinmatolle menevä johtopari poikki ennen liittimiä ja liitetään kunnollisesti sitten suoraan siihen penkin takaosassa olevaan soviteboksiin menevään johtopariin. Sitten kapula pois, matto kiinni ja nollaus ja ollaan tyytyväisiä. Toisaalta noihin tunnistinmattojen ja bagin osien hintoihin pitäisi saada jokin rajoittava eu direktiivi ettei porukka kokeilisi kaikenmaailman konsteja vaan korjaisi viat aina niinkuin kuuluukin.Originally posted by hessuhoo View Postomasta kuljettimesta luettiin vikakoodit ja nimenomaisesti tuota mattoa herjaa..
ostin "airbag kapulan", jonka piti esittelytekstin mukaan korjata vika, ja pasauttaa apukuskin airbag vaikkei penkillä ketään istuisikaan.. noh, vikakoodeja nollattaessa antoi nollata, mutta heitti samantien vian takas päälle. viiminen päivä katastaa ja hylsyn kävin hakemassa.
PS ei se penkin verhoilun pois käyttäminen loppupelissä niin hankala homma ole miltä se saattaa aluksi vaikuttaa. Matonkin saa ostettua bemariin kuin bemariin yleensä alle 150€, tai sitten ottaa toisesta käytetystä penkistä, perus kangas penkkejähän saa miltei ilmaiseksi.
Comment
Comment