Tossa päivällä ruuvailin omaan e36seen almiini rinkulat.. Ei vois paljoo helpompi homma olla, ainut ongelma oli keksiä että mitkä noi pikakiinnikkeet on.. Onko spiidu jo saanu ongelmansa ratkastua? ittellä ainkin liittimien irrotus toimi silleen että kaataa mittariston ratin aukkoon juno?. e34seen aikoinani laitoin peltiset kromi perkeleet, silloin tuli skrätsättyä mittaristoa hieman kun ei suostunu menee takakautta. Tohon kolmekutoseen on tosissaan hyvät ohjeet noi http://www.unitedbimmer.com/kb-e36-silvergaugerings.php
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mittariston renkaiden asennus
Collapse
X
-
Originally posted by F127 View PostTossa päivällä ruuvailin omaan e36seen almiini rinkulat.. Ei vois paljoo helpompi homma olla, ainut ongelma oli keksiä että mitkä noi pikakiinnikkeet on.. Onko spiidu jo saanu ongelmansa ratkastua? ittellä ainkin liittimien irrotus toimi silleen että kaataa mittariston ratin aukkoon juno?. e34seen aikoinani laitoin peltiset kromi perkeleet, silloin tuli skrätsättyä mittaristoa hieman kun ei suostunu menee takakautta. Tohon kolmekutoseen on tosissaan hyvät ohjeet noi http://www.unitedbimmer.com/kb-e36-silvergaugerings.php
ja täytyy sanoa että tosiaankin nuo rinkulat olivat sen 30e arvoiset piristivät autoa todella paljon kuljettajan silminBMW F30 330e 2017
Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D
Comment
-
-
Mistä noita rinkuloita saisi "edullisimmin"? Aika laaja hintahaitari moisilla pyörylöillä.
Ja näin offtopic, onko kenelläkään hajua mistä kannattaisi vikaa etsiä, kun digitaalinen kilometriluku ei näy kunnolla? "Valo" palaa, tosin todella himmeästi. Vasen yläkulma näkyy ehkä kaikista selkeiten. Vituttaa kun saa oikein tihrustaa sitä lukemaa
(Tyhmä olen, mutta älkää ees koittako ehdottaa sitä mittariston himmeys-säätöä )
Comment
-
-
Originally posted by Janne- View PostJa näin offtopic, onko kenelläkään hajua mistä kannattaisi vikaa etsiä, kun digitaalinen kilometriluku ei näy kunnolla? "Valo" palaa, tosin todella himmeästi. Vasen yläkulma näkyy ehkä kaikista selkeiten. Vituttaa kun saa oikein tihrustaa sitä lukemaa
Comment
-
-
Originally posted by Janne- View PostAre juu sure, koska muut taustavalot niin km, kierros, bensa, lämpö jne toimii moitteetta?
Eli mun käsityksen mukaan sen näytön takana on sille oma polttimo.
Kertokoon joku viisas onko se noin.
Comment
-
-
lcd näytön takana on omat polttimot eikä niillä ole mitään yhteistä mittariston muiden taustavalojen kanssa.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by Janne- View PostAhaa, kiitoksia tiedosta
Jos noita rinkuloita rupee itse nyt etsimään niin samalla voisi vaikkapa selvittää joku mittariston räjäytyskuva tms, mistä voisi saada tietoon millainen himmeli siellä on ja vaihtaa sen samalla.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Perhana!
Asentelen juuri MTT-tradingin rinkuloita e36 coupéen ja luulin pahimman olevan takana, kunnes pääsin laittamaan itse rinkuloita kiinni. Pitäisikö noiden loksahtaa vain paikalleen? Sormet punasina yritän painaa ja kääntää niitä kohdalleen, mutta ei mene Pitääkö tässä alkaa sohlaamaan pelkän liiman tai jonkun lämmittämisen kanssa.
Purku ja muu on mennyt ihan putkeen ja kuvittelin tämän olevan se helpoin kohta...Last edited by Juggis; 08-09-2008, 15:12.F10 535d xdrive msport
Ex. e91 325xiA
Ex. e36 328i Coupé
Comment
-
-
Originally posted by Juggis View PostPerhana!
Asentele juuri MTT-tradingin rinkuloita e36 coupéen ja luulin pahimman olevan takana, kunnes pääsin laittamaan itse rinkuloita kiinni. Pitäisikö noiden loksahtaa vain paikalleen? Sormet punasina yritän painaa ja kääntää niitä kohdalleen, mutta ei mene Pitääkö tässä alkaa sohlaamaan pelkän liiman tai jonkun lämmittämisen kanssa.
Purku ja muu on mennyt ihan putkeen ja kuvittelin tämän olevan se helpoin kohta...sigpic
520 e12 -78
318iS e36 -93
318i e30 -88
520i e34 -90
525iA e34 -92
728iA e38 -97
530dA e39 -01
530dA m-sport touring e39 -02
530dA m-sport touring e61 -08
116i e87 -10
530dA x-drive touring f11 -11
X5 eDrive40 f15 -16
Comment
-
-
e36:sessa nämä isot rinkulatkan on helpposaada paikoilleen mutta itseläkin oli ongelmia bensa ja lämpötilan kanssa no ongelma ratkesi---> mattopuukolla nätisti reikää vähän isomaksi koko ajan tietty kokeilen ettei ota liikoja poisBMW F30 330e 2017
Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D
Comment
-
-
Originally posted by tomiy View Postjuu sama ongelma oli itellä... mut vähä viinaa ja väkivaltaa nii kyllä ne perkeleet sinne uppos lopuksi.. lujas oli kyl! mulla oli ne muoviset..
Meikäläisen mittaristo on kyllä niin neitseellisen tuntunen tuolta kireyspuoleltaan, että tulee mieleen et pitäskö tohon rinkulan väliin laittaa jotain liukkaria jos uppois paremmin...
Edit: Spiddu, ok. Itse mietin samaa, mutta ajattelin tähän asti sen olevan se viimeinen epätoivoinen tapaF10 535d xdrive msport
Ex. e91 325xiA
Ex. e36 328i Coupé
Comment
-
Comment