Kuinkas e39:ssä suunnataan nuo xenon valot? Tuntuu että sais osottaa vähän pidemmälle nuo lähivalot, kun tehoakin riittää. Ja valoissa on se automaattinen korkeushässäkkä. :roll:
Xenon valojen säätö?
Collapse
X
-
8-hylsyavaimella, kussakin valossa on kaksi valkoista säätöratasta. Niistä saa valosuuntaus ylös tai alas.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
-
Comment
-
Lyhyiden ja pitkien korkeusero on aina vakio :!:BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
Kyllä sinne voi ja pitääkin mennä sorkkimaan valot päällä ollessa jos meinaat niitä säätää.Originally posted by Coupe*Tohtiiko tuonne mennä käsin koskemaan valot päällä (xenon) ettei ole tukka pystyssä? :shock: Eli kun E46 on se "rulla" mitä pyöritetään..
E46:ssa kannatta säätää siitä mikä on keskemmällä koska se reunimmainen säätää sitä sivusuunnassa mikä yleensä on kohdallaan, jos ei joku ole sitä mennyt säätämään ,ja jos on mennyt niin se on kotikonstein vähän vaikeampi saada kohdalleen kuin tuo korkeussääätö.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
Comment
-
Ei siinä mitään suojaa ole :!: Ylhäältä päin katsottuna siinä näkyy kuusiokolo avaimen mentävä aukko muistaakseni valkoinen ja siitä vaan kääntelemään, oikealle muistaakseni ylöspäin ja jne.. :wink:Originally posted by Der HammerEli ku ottaa siit sen muovisuojan pois niin se säätöpotikka pitäis olla siin heti näkyvis, vai :?: :?: :roll:BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
Juu nyt on valot säädetty 8)Originally posted by RahuEi siinä mitään suojaa ole :!: Ylhäältä päin katsottuna siinä näkyy kuusiokolo avaimen mentävä aukko muistaakseni valkoinen ja siitä vaan kääntelemään, oikealle muistaakseni ylöspäin ja jne.. :wink:Originally posted by Der HammerEli ku ottaa siit sen muovisuojan pois niin se säätöpotikka pitäis olla siin heti näkyvis, vai :?: :?: :roll:
Comment
-
Tuliko SIKAHYVÄ :?: :lol:Originally posted by Der HammerJuu nyt on valot säädetty 8)Originally posted by RahuEi siinä mitään suojaa ole :!: Ylhäältä päin katsottuna siinä näkyy kuusiokolo avaimen mentävä aukko muistaakseni valkoinen ja siitä vaan kääntelemään, oikealle muistaakseni ylöspäin ja jne.. :wink:Originally posted by Der HammerEli ku ottaa siit sen muovisuojan pois niin se säätöpotikka pitäis olla siin heti näkyvis, vai :?: :?: :roll:BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
Luonnollisesti 8)Originally posted by RahuTuliko SIKAHYVÄ :?: :lol:Originally posted by Der HammerJuu nyt on valot säädetty 8)Originally posted by RahuEi siinä mitään suojaa ole :!: Ylhäältä päin katsottuna siinä näkyy kuusiokolo avaimen mentävä aukko muistaakseni valkoinen ja siitä vaan kääntelemään, oikealle muistaakseni ylöspäin ja jne.. :wink:Originally posted by Der HammerEli ku ottaa siit sen muovisuojan pois niin se säätöpotikka pitäis olla siin heti näkyvis, vai :?: :?: :roll:
Comment
-
Tottakai pitää olla valot päällä jos säätää, en sitä nyt ihan noin tarkoittanut..Originally posted by RahuKyllä sinne voi ja pitääkin mennä sorkkimaan valot päällä ollessa jos meinaat niitä säätää.Originally posted by Coupe*Tohtiiko tuonne mennä käsin koskemaan valot päällä (xenon) ettei ole tukka pystyssä? :shock: Eli kun E46 on se "rulla" mitä pyöritetään..
E46:ssa kannatta säätää siitä mikä on keskemmällä koska se reunimmainen säätää sitä sivusuunnassa mikä yleensä on kohdallaan, jos ei joku ole sitä mennyt säätämään ,ja jos on mennyt niin se on kotikonstein vähän vaikeampi saada kohdalleen kuin tuo korkeussääätö.
Vaan että jos se antaa "pienen" napsasun sormille, noh jos ei oikeen kädet tärisis ja olis osumatta johtoihin..
Eikös se nimenomaan ole keskenmällä se rulla josta korkeutta säädetään, semmoinen "ratas".. Tai ainakin normi valoissa oli semmoinen..
Comment
-
Juu semmonen ratas mulla ainakin siel oli, siitä kiertämällä, kyl sen sit huomaa jos ne valot menee ylös tai alasOriginally posted by Coupe*
Eikös se nimenomaan ole keskenmällä se rulla josta korkeutta säädetään, semmoinen "ratas".. Tai ainakin normi valoissa oli semmoinen..
Comment
Comment