Announcement

Collapse
No announcement yet.

E 39 525 TDS 1997 PARKKITUTKA JA AIRBAG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nixxu
    Newbiemmer
    • Dec 2003
    • 16
    • HELSINKI

    E 39 525 TDS 1997 PARKKITUTKA JA AIRBAG

    Parkkitutka huutaa vikakoodia ku pakin laittaa päälle ja käytin autoo Hyvinkäällä, tekivät vikadiagnoosin mut ei singnaali menny yhellekkään noista neljästä anturista, eli totes et joku johto poikki ku kaikki anturit kuitenki toimii?? Onks hajuu miten ton johdon löytäs, jos se on siitä??
    Airbagin valo nollattiin samalla ja Perkele syttyhän se muutaman päivän päästä ku olin duuniin lähös ja siirsin kuskin penkkiä taaksepäin ja valo alko palaa taas. Senki ne tsekkas et johtosarjas vika, voiko korjata vai meneex uusix???
  • JAKEP
    Newbiemmer
    • Feb 2004
    • 24
    • HELSINKI

    #2
    Kuulostais vähä siltä, et turvavyönkiristimen johtosarja menee uusiks. Kuvassa nro. 2



    PDC:stä sen verran, et kokeile hipaista anturia sormella kun tutka on päällä, jos pinta värisee, anturin pitäis olla ok. Tämä kikka toimii ainakin joskus joissakin vehkeissä.... tai sit joku piuha on vaan irti/poikki.

    Comment

    • overboost
      Bimmer Rookie
      • Oct 2004
      • 181
      • E-Suomi

      #3
      [quote="JAKEP"]Kuulostais vähä siltä, et turvavyönkiristimen johtosarja menee uusiks. Kuvassa nro. 2



      Sama johtosarja odottaa minullakin asennusta. Ilmeisesti yleisempikin vika. Osanumero 61 12 6 908 852

      Comment

      • nixxu
        Newbiemmer
        • Dec 2003
        • 16
        • HELSINKI

        #4
        Kiitoksia Vinkeistä. Vien kärryn Laakkoselle (eka kerta ja oon ajanu 100 000 ite ja mittaris 255 000), nii pannaan kuntoon. Paan tietoo ku auto on käyny huollos.

        Comment

        • skidoo
          Newbiemmer
          • Aug 2004
          • 17

          #5
          johto vaihtoon itsellä maksoi johto+työt 90e ei paha

          Comment

          • nixxu
            Newbiemmer
            • Dec 2003
            • 16
            • HELSINKI

            #6
            JOu, kävin tänään laakkosella ja ihan ekaks katottiin kilsat avaimesta. Kyseinen muístipaikka oli tuhottu eli kilsoja pyöritelty taaksepäin, mittari näyttää 256 000 km. Auto on toiminu ku enkeli ja se on pääasia. Parkkitutkan vikaa ne ei osannu analysoida siellä Hyvinkäällä, väittivät et johto poikki. Tänään selvis et yks tutka on pimeenä takaoikealla ja maksaa 80 e kappale, perkelleen kallis, laitoin tilaukseen. Airbagvalo sammu ku johtosarjaan suihkutettiin kontaktisprayta,ainaki toistasex. Samalla vaihtovat nokkapellin aukasuvaijerin pitemmän osan joka katkes sopivasti huollossa, onnex nokkapellin ollessa auki. Huohotinputken eristys pantiin kans kuntoon. Muutama konerikko on kuulemma tullu sen takia, et halpa henkivakuutus sakuautoon. Herzigan Laakkosen huolto kyl toimii.

            Comment

            • jartsa02
              BTCF Member
              • Jun 2003
              • 1131
              • Helsinki

              #7
              Originally posted by nixxu
              Samalla vaihtovat nokkapellin aukasuvaijerin pitemmän osan joka katkes sopivasti huollossa, onnex nokkapellin ollessa auki.
              .. Onneks katkes tuolla, kun apu oli lähellä .. itellä kävi tossa keskiviikkona, kun kurakelit oli parhammillaan, että ekaks oli tietysti kusipoika tyhjä ja sitten kurvasin Essolle laittamaan lisää lientä sinne. Siinä sitten nykäsin avauskahvasta ja .. naps .. vaijeri poikki .. en sitten laittanutkaan vettä lisää. No seuraavana päivänä sitten hakemaan uutta vaijeria Laakkoselta, onneks se katkesi siitä kahvan juuresta, että sai pihdeillä nykästyä pellin auki, että pääs vaihtamaan sen ..
              BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14

              Comment

              • KFZ-Koenig
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2003
                • 2900

                #8
                ÖÖöööÖÖÖ mikä tää huohotinputken eristys nyt oikeen on? Onks tää joku diisselien tyyppivika vai benziinien kans?
                Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

                Comment

                • KFZ-Koenig
                  Bimmer Enthusiast
                  • Oct 2003
                  • 2900

                  #9
                  ÖÖöööÖÖÖ mikä tää huohotinputken eristys nyt oikeen on? Onks tää joku diisselien tyyppivika vai benziinien kans?
                  Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

                  Comment

                  • bavaria:39
                    Bimmer Fanatic
                    • Jul 2004
                    • 323
                    • Kotka

                    #10
                    Tuonti-Dieseleissä on yleensä eristämäön huohotinputki joka voi jäätyä talvella -> ampuu öljyt pihalle mm. öljytikun reiästä.

                    Bensakoneissa en ole kuullut olevan tällästä vikaa, ja tuontiautoilijoita on lähestytty kirjeen muodossa asian tiimoilta maahantuojan toimesta... Kokeiles hakua, siitä oli oma topic joskus viime talvena tms.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎