eli onko kellää kokemuksia!?autoni on e39 535 v8.onko toiminu hyvin jne!?meinasin vaa laittaa siihe sellaset...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
jälkiasennus xenonit?
Collapse
X
-
Olen kolme jälkiasennus xenonvalo settiä laittanut autoihini.Uusikoriseen vaniin laitoin kaksi vuotta sitten.Toimi hyvin mitä nyt polttimot paloivat kertaalleen.Olivat hooneloset....
Nykyiseen autoon laitettiin pitkiin ja sumareihin.Hyvin toimii ja näkyy!
Muistaa vaan tehdä asennuksen huolellisesta ja liittimet ulkokäyttöön sopivat.
Minkä merkkiset sarjat meinasit laittaa?
--------------------------------------------------------------------------------------
530d-01 m-sport 6*xenonlights
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
-530d -02 M-sport
-------------------
-
-
Originally posted by Eskopolttimot palo? Eihän Xenonit saa kärvähtämään ku heittämällä johdot väärin päin :wink:
Kaasupurkauspolttimoilla on vaan paljon pidempi kestoikä.
Orkkikset (opel) kestää keskimäärin 100 000km.Jälkiasennus sarjoissa poltin kestää lyhyemmän ajan.-------------------
-530d -02 M-sport
-------------------
Comment
-
-
Originally posted by Eskopolttimot palo? Eihän Xenonit saa kärvähtämään ku heittämällä johdot väärin päin :wink:
Comment
-
-
toki se oli tiedossa että noista valoteho heikkenee ajan myötä mutta harvemmin todellakaan noita hajoilee...TM:ssä oli aika hyvä juttu tehty noista!
ja mitä tarkoitetaan jälkiasennus xenoneilla...irrallisena hankittuja ballasteja ja polttimoita vai ihan BMW:n omia xenoneita umpioineen?
samaa tavarahan noi pääosin on...suurimmassa osassa autoista löytyy noi hellan D2S tai D2R ballastit jne.
mutta itse alkuperäiseen kysymykseen...todellakin kannattaa laittaa xenonit jos haluaa nähdä paremmin!
Comment
-
-
Moro,
itekin olen miettinyt jos vaihtaisi xenoneihin. E39:n vakiovalot ovat mielestäni huonot, joten tuo xenon voisi hivenen parantaa tilannetta.
Olen katellut tuolta saksan ebaysta valoja. tarjontaa tuntuu olevan ihan originaaleille bmw-xenoneillekin. Pistähän tietoa kun proggiksesi etenee.
ja hakusanaksi vaikka "e39 xenon"Kiinnostaako rata-ajoharjoittelu tai kilpa-ajo? Tutustu BMW Racing Club Finland ry:n toimintaan : http://brcf.sporttisaitti.com
BMW E61 M-Sport (Software) - Machine that goes "Bling"
Porsche 911 C2 (Hardware) - Machine that goes
Ex. E30 318is
Ex. Jaguar XJR
Ex. E39
Comment
-
-
Ehdottomasti orggis xenonit purkukiesistä. Vaihtohomma pelkkä ruuvaa kiinni ja tökkää piuhat kiinni. Samalla valojenohjaus hyväksyy lamput ja sammuttaa palaneen polttimon markkivalot. Automaattista korosäätöä ei ole, mutta sitähän ei ilmeisesti tarvitalkkaan vanhempiin kuin 6/00. Ruotsin puolen romiksilta löytyy muutama tuhat km ajettuja ja tulee JV:llä Suomen postiin. www.bildelsbasen.se
Comment
-
-
Originally posted by Eskotodellakin kannattaa laittaa xenonit jos haluaa nähdä paremmin!E38 740ia -94
E46 316 -00
Volvo S60
EX:E30 m50turbo Touring Mtech2 340hp 410nmo,5bar@
E36328i cabrio, E30 316 -91, E30 323turbo,E30 m3, E46 330ia M-sport2, E30 M50B25 Touring -90, E30 335i Hartge, E30 320i, e36 316i, e34 525i, e30 M10b20turbo
Comment
-
-
Tuo on kyllä välillä ongelma juuri tuo ajotietokone. Rupeaa herjaamaan että on valot pimeenä. Autoihin johon on alunperin saanut xenoneja kannattaa laittaa alkuperäiset jos jostain saa edullisesti. Eikö xenoneiden kera pitäis olla myös automaattinen ajovalon korkeussäätö ja ajovalopesurit?Since 1997: 318i -85, 325ix taxi -89, 325i -87, 316i touring -88, 320i taxi -87, 316i -88, 323i touring -96, Alpina B6 -92, 325i coupe -92, 320i -91, 520i touring -92, 315 -83, 320 -81, 728i -85, 323i -81, 316i -90, 325i touring -89, 320d -99, 528ia touring -97, 323i -82, 730ia -91, 320d touring -00, 325 taxi -89, 120d -05, 320i touring -95, 520i touring -98, 325i cab -01.
Garage: Z3 coupe, 318d touring-08 & 320d touring -04
Comment
-
-
Originally posted by HemiEhdottomasti orggis xenonit purkukiesistä. Vaihtohomma pelkkä ruuvaa kiinni ja tökkää piuhat kiinni. Samalla valojenohjaus hyväksyy lamput ja sammuttaa palaneen polttimon markkivalot. Automaattista korosäätöä ei ole, mutta sitähän ei ilmeisesti tarvitalkkaan vanhempiin kuin 6/00. Ruotsin puolen romiksilta löytyy muutama tuhat km ajettuja ja tulee JV:llä Suomen postiin. www.bildelsbasen.se
Kuka ja missähän nuo voisi vaihtaa pääkaupunkiseudulla?
Autohan oli E39 -01
Comment
-
-
Originally posted by HemiEhdottomasti orggis xenonit purkukiesistä. Vaihtohomma pelkkä ruuvaa kiinni ja tökkää piuhat kiinni. Samalla valojenohjaus hyväksyy lamput ja sammuttaa palaneen polttimon markkivalot. Automaattista korosäätöä ei ole, mutta sitähän ei ilmeisesti tarvitalkkaan vanhempiin kuin 6/00. Ruotsin puolen romiksilta löytyy muutama tuhat km ajettuja ja tulee JV:llä Suomen postiin. www.bildelsbasen.se
Onko todellakin niin, ettei tuommoiseen vanhemman mallin kiesiin tarvitse hankkia kuin tuo valomoduli ja niinkuin totesit - valot moduliin kiinni olemassaolevilla piuhoilla ja tuikut palaa. Toisin sanoen riittääkö kuvien kaltainen kokonaisuus?
Part Number näyttäisi noille xenoneille olevan vuosimalliin 10/98 asti
63 12 8 361 733 vasen ja
63 12 8 361 734 oikea
HKM
ps. Paljonko muuten mahtaa tuommoinen xenon-"hehku" maksaa?Kiinnostaako rata-ajoharjoittelu tai kilpa-ajo? Tutustu BMW Racing Club Finland ry:n toimintaan : http://brcf.sporttisaitti.com
BMW E61 M-Sport (Software) - Machine that goes "Bling"
Porsche 911 C2 (Hardware) - Machine that goes
Ex. E30 318is
Ex. Jaguar XJR
Ex. E39
Comment
-
-
Jos tuommoiset alkuperäiset xenonit kiinnostaa (ei facelift) niin kysykäähän hannuk:lta sillä pitäis olla yhdet ylimääräisenä ja menee heittämällä kiinni :!: :wink:BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Mun mielestä noihin ennen 10/98-xenoneihin ei kannata sotkeuta, niissä on vanhempi sytytyselektroniikka. Ton jälkeisissä on uudempi Hellan elektroniikka, muuten ne umpiot on ihan samanlaiset. Auton muu valo-ohjaus hyväksyy kyllä noi xenonit, paitsi jos ajelee ilman valoja, niin silloin ajotietokone heittää herjan, että ajovalot on rikki, johtuen siitä, että valomoduli "näkee" eri vastuksen siellä valoissa päin kuin H7:ssa on. Siihenkin on jotain kytkentöjä olemassa, missä sitä valomodulia huijataan ja Hellakin myy sellasta kusetusboxia tohonkin juttuun.
Ehkä ennemmin kannattaa samalla hoitaa facelift-umpiot xenoneilla, jos kerran lähtee niitä vaihtelee, ne on paremman näköset ja niistä voi sit vaikka aikansakuluks tehdä aidot Bi-xenonit eikä mitään pitkäumpioxenontsydeemejä :wink:BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
Comment