Originally posted by antti79
Korikitti
Collapse
X
-
ettei olis ollu jotain 2-komponentti tavaraa?
-
Nostetaas vanhaa topiccia.
Mikä on tänä päivänä hyväksi osoittautunut korikitti?

vai

vai

vai

vai
+

vai joku muu?
Mitä kittiä esim. tässä Carbon Racing Teamin Xtreme-kilpurissa käytettiin?
Ilmeisesti nuo 2k-kitit ovat hyviä, toisaalta tarkoitus ei ole saada tehdassauman näköistä jälkeä, eikä auto tule ympärivuotiseen käyttöön, sadettakin pyritään välttämään mutta tässä tuskin aina onnistuu.
Siveltävä 1k-kitti on helppo, ei vaadi erityistä ruiskutussuutinta ja on annosteltavissa tarkemmin.
Comment
-
Esittämistäsi vaihtoehdoista kokeiltu ensimmäinen, toinen ja viimeinen. Tosta 08800 on hyvää sanottavaa. Sitä vedin kesäauton helmoihin pohjamaalikerroksen jälkeen ja sitten pintaväri sen perään.
Se on vähän erilaista kun sitten joku saumakitti..
Täällä on pari kuvaa varmaan joissa näkyy minkälaista se on pinnassa.Last edited by petrolhead; 04-05-2013, 21:11.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Voihan se olla ettei toi ole korikittiä ollenkaan tossa kilpurissa vaan vaikka Dinitrolin 410 UV liimamassaa :thinkOriginally posted by barum View Post
Mitä kittiä esim. tässä Carbon Racing Teamin Xtreme-kilpurissa käytettiin?
Comment
-
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment

Comment