Announcement

Collapse
No announcement yet.

Korikitti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bemu2000
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 17799
    • Jämsä

    #16
    Originally posted by antti79
    Jep, eikös siallakin ole jotain vastaavaa korikittiä? Siis juuri korikittiä ei sitä sika flexiä? Tuota bilteman tavaraa koitin kanssa kerran ja kävi juuri samanlailla eli ei kuivunut sitten millään. Harmitti kun olin saanut ihan alkuperäisen näköisen sauman ja sit se perhanan kitti oli ihan märkää kun siihen koski...
    ettei olis ollu jotain 2-komponentti tavaraa?
    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
    Vanteet edullisesti
    Nostureita ja rengaskoneita

    Comment

    • barum
      Bimmer Rookie
      • Nov 2009
      • 97
      • Finland

      #17
      Nostetaas vanhaa topiccia.

      Mikä on tänä päivänä hyväksi osoittautunut korikitti?



      vai



      vai



      vai



      vai


      +


      vai joku muu?

      Mitä kittiä esim. tässä Carbon Racing Teamin Xtreme-kilpurissa käytettiin?


      Ilmeisesti nuo 2k-kitit ovat hyviä, toisaalta tarkoitus ei ole saada tehdassauman näköistä jälkeä, eikä auto tule ympärivuotiseen käyttöön, sadettakin pyritään välttämään mutta tässä tuskin aina onnistuu.

      Siveltävä 1k-kitti on helppo, ei vaadi erityistä ruiskutussuutinta ja on annosteltavissa tarkemmin.

      Comment

      • petrolhead
        Moderator
        • Feb 2004
        • 13793
        • Hyvinkää

        #18
        Esittämistäsi vaihtoehdoista kokeiltu ensimmäinen, toinen ja viimeinen. Tosta 08800 on hyvää sanottavaa. Sitä vedin kesäauton helmoihin pohjamaalikerroksen jälkeen ja sitten pintaväri sen perään.
        Se on vähän erilaista kun sitten joku saumakitti..
        Täällä on pari kuvaa varmaan joissa näkyy minkälaista se on pinnassa.
        Last edited by petrolhead; 04-05-2013, 21:11.
        2015 VW Crafter
        1984 BMW 316
        2009 Kawasaki Ninja 250RRR
        petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
        "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

        Comment

        • [fuse]
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2011
          • 299
          • Kerava

          #19
          Luin vasta jostain korjaamolehdestä, että nykyäänhän saa varaosanumerolla joiltakin automerkeiltä _kunnollista_ metallikittiä joka on tarkoitettu korvaamaan koritina. Näissä kiteissä siis yli 90% metallihiukkasia.

          Comment

          • [fuse]
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2011
            • 299
            • Kerava

            #20
            Originally posted by barum View Post

            Mitä kittiä esim. tässä Carbon Racing Teamin Xtreme-kilpurissa käytettiin?
            Voihan se olla ettei toi ole korikittiä ollenkaan tossa kilpurissa vaan vaikka Dinitrolin 410 UV liimamassaa :think

            Comment

            • BmwE38
              Bimmer Rookie
              • Mar 2013
              • 53
              • Jossain

              #21
              Mitäs Koriliimaa suosittelette, ja mistä sitä voisi ostaa, Motonet?
              Nyt: E38 740iA & E34 525i Touring Ja Suzuki GSX-R 750 -99

              Ex. E39 528iA,E36 325i 4d,E28 528i,E36 328iA coupe, E34 535i,E32 730i,E34 525iA, E30 320i, E30 318

              Comment

              • petrolhead
                Moderator
                • Feb 2004
                • 13793
                • Hyvinkää

                #22
                Joku tommonen 2K ?
                2015 VW Crafter
                1984 BMW 316
                2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎