Ongelma on se että auto nykii terävästi kylmällä ilmalla liikkeelle lähdettäessä, eli yli kymmenen asteen pakkasella. Mitä kylmempi ilma sitä voimakkaammin oireilee, kun moottori saavuttaa käyttölämpötilansa niin vika yleensä katoaa, oikein kylmällä ilmalla (n.-20) nykii satunnaisesti myös silloin.
Kaasun asento ei vaikuta nykimiseen, tuntuu niin kaasu pohjassa kun moottorijarrutuksessa, myös tyhjäkäynti pätkii kylmänä, kuumana ei.
Käyntiin lähtee aina hyvin, kaasun painaminen saa ihan kylmän moottorin "röpöttämään".
Kulutusmittari käyttäytyy myös hassusti vian ollessa päällä, tekee äkkinäisiä liikkeitä.
Lauhalla kelillä auto toimii kuin kello.
Mistähän vikaa kannattaisi alkaa etsimään, oma veikkaus bensansaannissa
mutta vinkkejä viisaammilta kaivataan.
Auto on 525i -89
Kaasun asento ei vaikuta nykimiseen, tuntuu niin kaasu pohjassa kun moottorijarrutuksessa, myös tyhjäkäynti pätkii kylmänä, kuumana ei.
Käyntiin lähtee aina hyvin, kaasun painaminen saa ihan kylmän moottorin "röpöttämään".
Kulutusmittari käyttäytyy myös hassusti vian ollessa päällä, tekee äkkinäisiä liikkeitä.
Lauhalla kelillä auto toimii kuin kello.
Mistähän vikaa kannattaisi alkaa etsimään, oma veikkaus bensansaannissa
mutta vinkkejä viisaammilta kaivataan.
Auto on 525i -89
Comment