Originally posted by Spetke
View Post
Pullo kyllä tyhjenee nopeampaa kierteellä mutta siinä juju onkin saada korvausilma pulloon jatkuvalla virralla
Ja mitä tulee blueorangen kommenttiin niin tuommoset kierresäätöviisastelut voit heittää pois. Kyllä se kärkivälin tarkastus rakotulkilla on aivan normaali toimenpide, kestää noin minuutin. Lisäksi jos on olemassa sytytystulppa joka nostaa tehoa ja samalla tietenkin laskee päästöjä noin 2% niin kyllä jokainen valmistaja ottais sen käyttöön välittömästi. Kyllä Münchenissä laitetaa jatkuvasti käsittämättömiä summia päästöjen pienentämiseen: Start/stop järjestelmä, tehokkaammin ja monipuolisemmin säädettävät moottorin komponentit, useampivaihteiset automaatit, lootan sailing, aerodynamiikka esim air curtain ja syylärin läpät yms, lista on loputon. Tuossa ei paljoa tulpat paina jos niistä olis jotain hyötyä.
Comment