Pitäisi saada PLX DM-6 laajakaistasta mittarilta lambda kytkettyä m50 vakio moottorinohjaukselle. Onnistuuko pelkän singnaali johdon kytkennällä? Vai antaako vikakoodia jos lämmityksen johdot ei ole kytketty?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
PLX DM-6 laajakaista seosmittarin kytkentä vakio moottorinohjaukseen?
Collapse
X
-
Voi hyvinkin olla että ei toimi. Vaikka siitä saa "normi" lambda -arvot johdoista niin arvot eivät ole samat ku m50 lambda anturin arvot.
En tiedä ihan tarkkaan mikä anturi sielä on vakiona, mutta boschin sivu sanoo m.m:
Originally posted by Bosch... standard narrow band type Oxygen Sensors operate between 0 and 1 volts
Originally posted by Innovate...analog output of the LM-1 to simulate a narrow band sensor...(for example AFR of 14.7 outputs 1.47V)Harley Davidson Sportster 1200
Mercedes-Benz C 200 CDI S204
Comment
-
-
LC-1/LC-2 analogiulostulot voi ohjelmoida tietokoneella LM Programmer-softalla pukkaamaan ulos ecun ymmärtämää jännitettä.
The analog outputs can be programmed from 0 to 5 volts and from 0.5 to 1.5Lambda or 7.35 AFR to 22.39 AFR.Factory Programmed Defaults:Analog Output 1 is programmed to output between 0 V for an AFR of 7.35(gasoline) and 5.0V for an AFR of 22.39. Analog Output 2 is 1.1 V for anAFR of 14 and .1 V for an AFR of 15. Other settings, of course, are easilyprogrammable between the minimum and maximum range specified earlier.
Comment
-
-
Muistin näköjään tuon seosmittarin merkin väärin Mittari on siis PLX DM-6 eikä innovaten valmistama. Tässä pitäisi olla lähdöt Laajakaista 0-5V lineaarinen ja 0-1V kapeakaista. Pitäisikö riittää pelkän signaali johdon kytkeminen moottorinohjaukseen ja jättää muut johdot kytkemättä?Last edited by _racing_; 04-06-2014, 13:30.
Comment
-
-
Käytetääs vanhaa topikkia hyväksi.
Plx dm-6 gen4 laajakaista ja e30 m20 katillinen. Plx:n kytkikset ainakin vielä jossain liian hyvässä jemmassa
Koitin netistä kaivella ohjeita mutta niitähän löyty vähän liikaakin erilaista niin koitetaan jos täältä sais neuvoja.
-Käykö että virrat vetää plx:n boksille normisti virtalukon takaa? Jossain oli neuvottu että pitäis kytkeä auton lambda pistokkeeseen lambdan lämmityksen piuhoihin?
-Riittääkö että vedän tuosta plx:n boksilta sen kapeakaista lähdön yhden johdon vain siihen lambdan pistokkeelle vai tarviiko siihen muitakin piuhoja vetää että saa korvattua auton orkkis lambdan? Minkä värinen se signaalijohto on siinä moottorinjohtosarjassa tai orkkis lambdassa?
-Tohtiiko tuon laajakaistalambdan kaapelin vetää tulipellistä läpi samasta läpiviennistä subin vahvistimen virtajohdon kanssa vai voiko aiheuttaa jotain häiriöitä?
-Tarviko tuota nyt mitenkään kalibroida sen kummemmin? Vermeet ja kaapelit kiinni ja kovaa ajoa?
Tässäpä nyt ainakin ensialkuun....Last edited by Miku; 11-03-2016, 22:31.TEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
-
-
Originally posted by Eee36 View Postupataas topikkia, elikkäs itsekkin ohjeita vailla tuohon asennukseen m50 koneeseen.
onkos jo kyseisen rojektin tehneet halukkaita neuvomaan?
Mulla m20 mut eiköhän tuo samanlailla mene.TEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
-
Comment