No niin, nyt on uus kiesi alla! Kauas ei omena puusta pudonnu. Ovet väheni kahteen ja sisätiloihin ilmestyi neekeripenkit ja ilmastointi, mutta värikin pysyi samana... Laatikko vaihtui automaattiin ja nyt sitten vain nojaillaan "leuhkanojaan" ja annetaan auton vaihtaa ite pykälänsä...
--> Auto on mallia 325ia coupe vuodelta -93 ja ajettu 171tkm (luultavasti pitää paikkansa), ja olen tässä selvitellyt automaattilaatikon ihmeellisyyksiä... Kepistä löytyy pykälät P,R,N,D,4,3 ja 2. Kestävyyksistä ynnä muusta löytyy keskusteluja yllin kyllin mutta mikähän laatikko tuossa pirssissä mahtaa olla???
-->Ja sitten toinen asia. Laatikko pelaa täysin moitteettomasti, vaihtaa todella jouhevasti eikä minkäänlaisia ylimääräisiä ääniä kuulu. On ollut tapana uuteen autoon vaihtaa ensimmäisenä kaikki öljyt ja suodattimet jne., mutta jotkut väittävät että automaattilaatikkoon ei kannata edes öljyjä vaihtaa mikäli toimii moitteettomasti! Tarkastaa vaan määrä, että voi mennä vaan huonommaksi jos vaihtaa?!? Onko tästä kokemuksia juuri tämän kyseisen laatikkotyypin osalta??
Ps. Itselle nämä automaattilaatikot on ihan utopiaa...
--> Auto on mallia 325ia coupe vuodelta -93 ja ajettu 171tkm (luultavasti pitää paikkansa), ja olen tässä selvitellyt automaattilaatikon ihmeellisyyksiä... Kepistä löytyy pykälät P,R,N,D,4,3 ja 2. Kestävyyksistä ynnä muusta löytyy keskusteluja yllin kyllin mutta mikähän laatikko tuossa pirssissä mahtaa olla???
-->Ja sitten toinen asia. Laatikko pelaa täysin moitteettomasti, vaihtaa todella jouhevasti eikä minkäänlaisia ylimääräisiä ääniä kuulu. On ollut tapana uuteen autoon vaihtaa ensimmäisenä kaikki öljyt ja suodattimet jne., mutta jotkut väittävät että automaattilaatikkoon ei kannata edes öljyjä vaihtaa mikäli toimii moitteettomasti! Tarkastaa vaan määrä, että voi mennä vaan huonommaksi jos vaihtaa?!? Onko tästä kokemuksia juuri tämän kyseisen laatikkotyypin osalta??
Ps. Itselle nämä automaattilaatikot on ihan utopiaa...
Comment