En tiedä joko on yleisessä tiedossa, mutta sattuipa silmiin:
Eli jenkeissä BMW N-A kutsuu 6-sylkyn koneilla varustettuja malleja vapaaehtoiseen huoltoon:
“in very rare cases, the bolts holding the variable camshaft timing unit housing may become loose or, in extreme cases, break.”
Eli huonolla suomella suomennettuna, nokka-akselin ajoitusyksikön pultit voipi löystyä?
Koskee näitä (6-syl.):
The affected models are:
• 2010-12 1 series
• 2010-12 3 series
• 2010-2012 5 series
• 2010-12 5 series Gran Turismo
• 2012 6 series
• 2010-2012 X3
• 2010-12 X5
• 2010-12 X6
• 2010-12 Z4
Jenkeissä ottavat varovaisemmin, Euroopassa (Suomesta puhumattakaan) ei liene tulossa mitään asian tiimoilta?
Eli jenkeissä BMW N-A kutsuu 6-sylkyn koneilla varustettuja malleja vapaaehtoiseen huoltoon:
“in very rare cases, the bolts holding the variable camshaft timing unit housing may become loose or, in extreme cases, break.”
Eli huonolla suomella suomennettuna, nokka-akselin ajoitusyksikön pultit voipi löystyä?
Koskee näitä (6-syl.):
The affected models are:
• 2010-12 1 series
• 2010-12 3 series
• 2010-2012 5 series
• 2010-12 5 series Gran Turismo
• 2012 6 series
• 2010-2012 X3
• 2010-12 X5
• 2010-12 X6
• 2010-12 Z4
Jenkeissä ottavat varovaisemmin, Euroopassa (Suomesta puhumattakaan) ei liene tulossa mitään asian tiimoilta?
Comment