Noniin, eli pienimuotoinen tarina tänne. Tässä heti aluksi sanon että kaikkea apua kaivataan. Eli, tappelin volvon paskojen kanssa tossa vuoden verran, jonka jälkeen sain idean vaihtaa merkkiä. Autoliikkeestä löytyi fiksu 328, vm.99 Hintaan 8500e. Helvetin siisti liikkuu mukavasti, 1,5 vuotta leimaa, eikä vikaa löytynyt mistään päin autoa. Eilen tehtiin kaupat ja olin onnellinen että sain vapuksi auton. No, joku huono tuuri tässä on vaivannut ja nyt kävi näin. Autoliikkeestä lähdin ajamaan kohti kotia, kotona pikavisiitti ja kylälle. N. 80kmh vauhdissa alkoi puskemaan yhtäkkiä valkoista savua putkesta ja lämpömittari nousi hetkessä tappiin. Samantien pelit seis ja tien varteen ihmettelemään. Alavesi letku IRRONNUT? Ehjä letku jossa klemmari paikallaan, ja IRTI? No, letku kiinni ja nesteet koneeseen, ilmat pois välistä ja apuvirralla koitettiin käymään. tässä vaiheessa auto oli seissyt n.2h, lämmöt palanneet normaaliin. Ei lähtenyt käytiin apuvirralla. Olisiko voinut joku sulake mennä kun toinen apuvirta kaapeli löi hiukan maahan takakontissa touhutessa? Tai joku ajonesto päällä? Starttaa normaalisti, välillä lupailee ihan minimaalisesti mutta ei lähde. Pakosarjan lähettyviltä puskee höyryä tartatessa. Kansipahvi aivan selvästi mennyt mutta silti ei lähde. Moottorin vikavalo palaa kanssa. Eniten harmittaa, että siisti ehjä auto liikkeestä, maksaa ittensä kipeeks ja 50km pääsee ja käy näin. ilman että ois pystynyt ite mitenkään vaikuttamaan asiaan. No perjantaina autoliikkeeseen ihmettelemään mitä tehdään. MUTTA, niitä apuja että miksi ei lähde tulille, KIITOS!
![Smile](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_smile.gif)
![](http://www.btcf.fi/forum/images/statusicon/user_offline.gif)
![](http://www.btcf.fi/forum/images/buttons/quote.gif)
Comment