Announcement

Collapse
No announcement yet.

Startti pyörii tyhjää edelleen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kylli-Täti
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2012
    • 499
    • Tampere

    #31
    Originally posted by bimmerfan4ever View Post
    no minähän jo kertaalleen mainittin et vois vika olla irronneessa hammaskehässä
    Täähän jo testattiin muutamaankin otteeseen eri tavoin auton pituuttais- JA poikittaissuuntaan. Ikinä ei liikkunu mihinkään ja oli millilleen kohdillaan kun mittailtiin etäisyyksiä. Mitään ääniä ei ajossa tai starttauksen aikana kuulunu, pelkkä startin tyhjä rallatus. Lopulta kuitenkin ehkä 20. startin irrotuksen jälkeen kehä lähti irti vauhtipyörästä ilman voimaa. Kehä on nyt siis aivan täysin irti ja kuin hulahularengas.

    Kiitokset kaikille auttajille.

    Comment

    • Mazkii
      Newbiemmer
      • Aug 2009
      • 24
      • Finland

      #32
      Originally posted by bimmerfan4ever View Post
      no minähän jo kertaalleen mainittin et vois vika olla irronneessa hammaskehässä
      Niinhän mainitsit mutta kummallista ettei se helkutin vauhtipyörä pyörinyt hammaskehän pysyessään paikoillaan vääntämällä!!???
      Lukittiin ainoastaan hammaskehä. Järjellä kun itsekkin ajattelet ja hierot niitä nystyröitäsi niin olisihan sen pitänyt vääntämällä pyöriä hammaskehän pysyessään paikoillaan. The END...

      Comment

      • Kylli-Täti
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2012
        • 499
        • Tampere

        #33
        Originally posted by Mazkii View Post
        Niinhän mainitsit mutta kummallista ettei se helkutin vauhtipyörä pyörinyt hammaskehän pysyessään paikoillaan vääntämällä!!???
        Lukittiin ainoastaan hammaskehä. Järjellä kun itsekkin ajattelet ja hierot niitä nystyröitäsi niin olisihan sen pitänyt vääntämällä pyöriä hammaskehän pysyessään paikoillaan. The END...
        Ois varmaan pitäny olla 3 metrin jatkovarsi. Jos käy niinkin paska säkä et elämän aikana menee kolmas vauhtipyörä paskaks niin meen talon katolta vääntään jatkovarren kanssa

        Comment

        • enins
          Bimmer Fanatic
          • Apr 2009
          • 513
          • Rauma

          #34
          Originally posted by Mazkii View Post
          Niinhän mainitsit mutta kummallista ettei se helkutin vauhtipyörä pyörinyt hammaskehän pysyessään paikoillaan vääntämällä!!???
          Lukittiin ainoastaan hammaskehä. Järjellä kun itsekkin ajattelet ja hierot niitä nystyröitäsi niin olisihan sen pitänyt vääntämällä pyöriä hammaskehän pysyessään paikoillaan. The END...
          Startti pyörittää hammaskehää tasan 90 °:n kulmassa, jolloin sihen ei kohdistu minkäänlaista sivuittaisvoimaa kehää lukitsemaan. Tähän ei käsin pysty.

          Ei tuo hammaskehän poikkimeneminen ole mikään ainutkertainen tapaus. Jos vauhtipyörö on vielä muuten ehjä, niin uutta hammaskehää tilalle (taitaa kyllä käytetyn vauhtipyörän saada edukkammin).
          Autokalusto: 320d f30

          Comment

          • Jakettaja
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2013
            • 222
            • Paimio

            #35
            Mikäs tässä oli ratkaisu? Itellä alkoi eilen samanlaiset ongelmat yhtäkkiä.
            Yes, Money can't buy happiness,
            But, It's more comfortable to cry in a BMW than on a bicycle.


            Nykyinen: BMW e61 525i
            Ex: BMW 323i e46 -98
            http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=288584

            Comment

            • Muurahainen
              BTCF Member
              • Dec 2006
              • 9194
              • Nurmijärvi

              #36
              Originally posted by Jakettaja View Post
              Mikäs tässä oli ratkaisu? Itellä alkoi eilen samanlaiset ongelmat yhtäkkiä.
              Vauhtipyörän vaihto missä hammaskehä ei pyöri tyhjää?

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎