Announcement

Collapse
No announcement yet.

Öljynpaluu turbolta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mabo
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2003
    • 499
    • Turku

    Öljynpaluu turbolta

    Ihan heti en ainakaan söörtsillä löytänyt mitn...

    Pistäkääs joku jotain kuvaa ja/tai infoo miten ootte tehnyt ton paluun tohon öljypohjan reunaan? m20 koneesta on nyt kyse mutta ei ne muutkaan kuvat ja infot haittaa.
    Jack once shot himeself 10 times, just to prove 50 cent is a bitch. He proceeded to wrestle and aligator while talking to Chloe about schematics.
    Nyk. E34 525ia
    Ex. E30 320tic
  • Zoui
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 6350
    • Tampere

    #2
    Jotain kuvia tuolla mun sivulla taitaa olla, esm

    http://zoui.kicks-ass.net/Zoui/Kuvat...i/DSC01137.JPG

    edit: noi sivuthan on soneran yhteyden päässä, eli hieman pätkii...
    Last edited by Zoui; 15-02-2005, 07:20.
    Elämä on pihakivestä.

    Comment

    • mabo
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2003
      • 499
      • Turku

      #3
      Originally posted by Zoui
      Jotain kuvia tuolla mun sivulla taitaa olla, esm

      http://zoui.kicks-ass.net/Zoui/Kuvat...i/DSC01137.JPG

      edit: noi sivuthan on soneran yhteyden päässä, eli hieman pätkii...
      Kyllä kait noille sivuille vielä joku päivä pääsee Ei oikein nyt vaan luonnistu...
      Jack once shot himeself 10 times, just to prove 50 cent is a bitch. He proceeded to wrestle and aligator while talking to Chloe about schematics.
      Nyk. E34 525ia
      Ex. E30 320tic

      Comment

      • mika.h
        BTCF Member
        • Mar 2004
        • 799
        • haukipudas

        #4
        tässä se on lohkossa

        tässä öljypohjassa


        Comment

        • mabo
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2003
          • 499
          • Turku

          #5
          Originally posted by bmwmihe
          tässä se on lohkossa

          tässä öljypohjassa

          tuo ekahan on öljynlähtö... mutta tuo toinen auttoki jo. kiitos.
          Jack once shot himeself 10 times, just to prove 50 cent is a bitch. He proceeded to wrestle and aligator while talking to Chloe about schematics.
          Nyk. E34 525ia
          Ex. E30 320tic

          Comment

          • mika.h
            BTCF Member
            • Mar 2004
            • 799
            • haukipudas

            #6
            siinä vieressä on paluuletku, siis tossa ylemmässä.


            Comment

            • Pluto
              Bimmer Enthusiast
              • Nov 2002
              • 1860
              • Raisio

              #7
              Originally posted by bmwmihe
              siinä vieressä on paluuletku, siis tossa ylemmässä.
              Jep, eli jenka/reikä tehty ilmastointilaitteen korvan kiinnityskohtaan. Koska öljypohja on täynnä öljyä niin paluu on pinnan yläpuolella.
              BMW F32 435d

              Comment

              • mabo
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2003
                • 499
                • Turku

                #8
                Originally posted by Pluto
                Jep, eli jenka/reikä tehty ilmastointilaitteen korvan kiinnityskohtaan. Koska öljypohja on täynnä öljyä niin paluu on pinnan yläpuolella.
                No onko sitten parempi tehdä se tuohon lohkoon se paluu? Sitä varten tarttis sitten varmaan motti irroittaa ja vetästä reikä jollain kunnon välineellä? Eli onko tuo öp:hen laittaminen helpompaa mutta huonompi viritys?
                Jack once shot himeself 10 times, just to prove 50 cent is a bitch. He proceeded to wrestle and aligator while talking to Chloe about schematics.
                Nyk. E34 525ia
                Ex. E30 320tic

                Comment

                • Miika Tissari
                  BTCF Member
                  • Aug 2002
                  • 1802
                  • Varkaus

                  #9
                  Originally posted by mabo
                  No onko sitten parempi tehdä se tuohon lohkoon se paluu? Sitä varten tarttis sitten varmaan motti irroittaa ja vetästä reikä jollain kunnon välineellä? Eli onko tuo öp:hen laittaminen helpompaa mutta huonompi viritys?
                  Ei tarvii mottia irroittaa. Mutta öljypohjan joutuu kyllä ottamaan pois lastujen takia. Itse isonsin reijän ihan normi porakoneella ja tein 16/1,5mm kierteen reikään ja normaalin letkunipan ruuvasin siihen. Kannattaa porata reikä ensin läpi vaikka 8mm terällä ja isontaa sitä vaikka 1mm kerrallaan. 16mm kierre tarvii 14,5mm reijän... Pienempää nippaa ei ehkä toinna laittaa, niin ei jää ainakaan paluu liian pieneksi.
                  E28 ///M-tech V8 -83
                  E36 ///M3 3.2 SMG cabriolet -98

                  Comment

                  • mika.h
                    BTCF Member
                    • Mar 2004
                    • 799
                    • haukipudas

                    #10
                    eikö ahtimen öljyn paluuputken minimi ole 19mm sisämitta????


                    Comment

                    • Miika Tissari
                      BTCF Member
                      • Aug 2002
                      • 1802
                      • Varkaus

                      #11
                      Originally posted by bmwmihe
                      eikö ahtimen öljyn paluuputken minimi ole 19mm sisämitta????
                      Enpä ole missään ainakaan nähnyt noin suurta. Eiköhän se hiukka pienempikin riitä kunhan lasku on tapeeksi suuri.
                      E28 ///M-tech V8 -83
                      E36 ///M3 3.2 SMG cabriolet -98

                      Comment

                      • mika.h
                        BTCF Member
                        • Mar 2004
                        • 799
                        • haukipudas

                        #12
                        noooh...onpaha nii että piisaa

                        jostai mä tollasen ehotuksen lukasin ja teinpä sitten 19mm:n paluuputket.


                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎