Bmw 316i 1.8 N42 siis kyseessä. Auto savuttaa kun lähtee valoista ja kuluttaa öljyä n.2l tuhatta kilsaa kohden. Päädyin siihen tulokseen että täytyis kokeilla venttiilinvarren kumien vaihtoa.
Ensinnäkin onko liian työläs homma koittaa niitä vaihtaa ilman että irroittaa kantta?
Mitäs kaikkea siinä pitäis ottaa huomioon ja tarviiko venttiilienjousien poistoon jotain erikoistyökalua? Entäs onko mitään muita tiivisteitä tai muita osia mitä kannattaa siinä samalla vaihdella?
Ensinnäkin onko liian työläs homma koittaa niitä vaihtaa ilman että irroittaa kantta?
Mitäs kaikkea siinä pitäis ottaa huomioon ja tarviiko venttiilienjousien poistoon jotain erikoistyökalua? Entäs onko mitään muita tiivisteitä tai muita osia mitä kannattaa siinä samalla vaihdella?
Comment