Announcement

Collapse
No announcement yet.

S50B32 vanoksen lukitus/poisto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • chaibi
    Newbiemmer
    • Oct 2013
    • 4
    • Helsinki

    S50B32 vanoksen lukitus/poisto

    Nyt olisi hakusessa kiireelliset neuvot S50B32 koneen vanoksen poistamiseen. Tiedän kyllä VAC:n ja PRD:n paketit, mutta kumpikaan ei sovi nyt aikatauluun tai budjettiin. Onko joku ratkaissut tätä ongelmaa tai tehnyt itse vaadittavia osia? Vähintään imupuolen nokka-akselin asentotunnistus tarvitaan, mielellään orkkis anturia käyttäen.

    Jos joltain kyseisiä osia löytyy niin voi myös ottaa YV:llä yhteyttä.
  • Vauhtivaunu
    BTCF Member
    • Jun 2008
    • 2714
    • P-Karjala

    #2
    Originally posted by chaibi View Post
    Onko joku ratkaissut tätä ongelmaa tai tehnyt itse vaadittavia osia?
    2kpl S50B30 pakopuolen rattaita ratkaisee ongelman. Tietysti vanosyksikön tilalle on rakennettava jonkinlaiset peitelevyt. Jos moottorinohjain toimii hall-antureilla niin alkuperäisille paikoille on helppo laittaa täyskierteinen Cherryn GS100502-anturi. En muista ulkoa pitikö vielä tehdä nastat nokkapyöriin tosin sekään ei mikään ylivoimainen työ ole.
    sigpic


    Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.

    Comment

    • naukkis
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2004
      • 1222
      • Jyväskylä

      #3
      No jos sen vanoksen lukitseminen yhteen asentoon riittää niin eikun vanos auki ja sylinteriin prikkoja/holkki niin että mäntä ei pääse liikkumaan. Tuollahan voi sitten myös rajoittaa vanoksen liike-alueen myös alkuperäistä pienemmäksi jos haluaa.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎