Originally posted by Hemi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ahtamatta voimia 535 pellin alle?
Collapse
X
-
Mr.Speed
-
Originally posted by Mr.Speed View PostItse olen melko lailla samaa mieltä, että ei ole mitään mieltä alkaa väkisin virittämään jos mallisarjassa löytyy valmiiksi riskimpiä vaihtoehtoja. Tylsästä ja 100% varmuudella toimivasta en mene noin paljoa takuuseen 540i tai varsinkaan M5 kohdalla. Vikaherkkiä, vanhoja romuja järkiään, ellei löydä harrastajalta hyvin huollettua yksilöä. Hinta on sitten sen mukainen.
Jos tehoa ei tule enempää vaikka rekisteriotteen perusteella kyse on aidosta M5:sta, silloin tämä virityskeino ei toimi, eikä sitä nimeä ei pidä paperiin pistää. Helppoa virttämistä ja täysin varma keino lisätä tehoa.
Se on totta että vanhoja romujahan nämä ovat kaikki, mutta sillä koeajolla voi varmistaa onko sitä tehoa enemmän tai tarpeeksi.
Comment
-
-
Mr.Speed
Originally posted by ike24 View PostTylsiä romujahan nuo 4.0 ja 4.4 on kans. Ämmä vitosesta en tiiä sitte.
Comment
-
Originally posted by Mr.Speed View PostMuuten kait ne on kunnossa ollessaan mukavia moottoreita nuot ämmäläiset, mutta jos ei ole esim. alakerran laakerijumpasta mitään tietoa, niin enpä uskaltaisi ostaa. 540i olisi minun valinta, jos auto olisi ympärivuotisessa käytössä :think On siinä kuitenkin voimaa ja vääntöä jo kohtuudella. Jos löytäisin jostain hankkimisen arvoisen ämmän, niin en raaskisi ajaa talvella.
Comment
-
-
Mr.Speed
Tuo alkupään m62b35 on kyllä kasiksi melkoisen laiska, joten siihen verrattuna m62b44 on jo ihan eri maata.
535i 235hp 5700rpm 320Nm 3300rpm
540i 286hp 5400rpm 440Nm 3600rpm
M5 400hp 6600rpm 500Nm 3800rpm
Ei pitäis sekaantua näihin keskusteluihin, tässähän tulee pian femma kuume. Mutta mutta, tuohon alkuperäiseen kysymykseen virittämisestä, niin noita e39 540i malleja saa hinnat alkaen jo muutamalla tonnilla.
Comment
-
Originally posted by mrrk View PostEttei vaan unohtuis niin on myös m60b44 missä on vetoja ihan kunnolla
No karstanpoisto suoritettu, mittariin n. 250km\h rajoitinta vasten tuossa hallilta kotiin kurvaillessa. Ihan mukavasti meneeE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Kyllähän toi kasin äänimaailma jollain muulla kuin vakioputkistolla on kivan kuuloista sinfoniaa, joten siinä mielessä ei kait kaikille väliä millä konekoolla valitsee ja valitsipa millä tahansa, tehonälkä jos yllättää ei ämmänkään tehot riitä:think
Ämmässä se vika kun ei saa E39 koriin tourinkina, omaan silmään tourinki vaan se parempi korimalli.G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment
-
-
Originally posted by ike24 View PostOnhan se ihan kiva portatuilla kansilla ja kunno nokilla.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostOnko kenelläkään täällä Suomessa esittää mitään oikeaa faktaa näiden eri kansien virtauksista? M60 vs. M62 ? Kaikki sanoo, että M60:ssä on paremmat kanavat, mutta onko vertailu tuloksia? Omat M62 kannet virtas 12mm nostolla vakio venoilla +580hv. Toki kannet Alpinasta. Virtaako M60 kannet vielä enemmän?
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostOnko kenelläkään täällä Suomessa esittää mitään oikeaa faktaa näiden eri kansien virtauksista? M60 vs. M62 ? Kaikki sanoo, että M60:ssä on paremmat kanavat, mutta onko vertailu tuloksia? Omat M62 kannet virtas 12mm nostolla vakio venoilla +580hv. Toki kannet Alpinasta. Virtaako M60 kannet vielä enemmän?
pitää kaivaa kansio.
ajettu samana päivänä samoilla paineilla ja nostoilla pitäs olla vertailukelpoisia. monestikkin virtaus laputkun ei ole 110€ vertailukelpoisia keskenään kun aina jollakin aavistuksen verran erillainen kaava varsinkaan ku vertailaan pieniä muutoksia esim seeti muodoilla. .Last edited by 2bar..ahhh; 14-09-2014, 08:08.€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
Comment