Joo, elikkäs haippaisin tuommosen 330d:n "railipumppuvikaisena".. Hommasin sitte ehjästä autosta railipumpun ja sen vaihtamalla siltikään auto ei lähde käyntiin. Aloinkin heti epäillä että saattakohan olla edes railipumppu.
oli käytetty kuulemma pistokkeessa ja railipaineet ei ollu kun 10bar luokkaa.
Oon lukenu joka m57, 530d, 330d ei käynnisty topikin ym, mutta ei oo ollu apua.
Eli -00 330d touring
Startti pyörittää moottoria vinkeästi, mutta ei tuu savua eikä edes hörähtele, naftapumpun perseestä putken irrottamalla ei tule juuri mitään naftaa.
Lisäksi naftaletkut oli vedetty jotenkin aivan käsittämättömällä tavalla ihan sekaisin (mm. t-haaroja, ja joku pierburgin venttiili ymym) Onko kellään mitään kuvaa tai hyvää selitystä miten nuo letkut kuuluu mennä? Ilmeisesti 2 tuloa ja 1 paluu.
Onko kellään softaa täs e-pohjanmaan alueella, kuka näkis että onko jotain vikoja? (obd)
Ystävällisiä neuvoja otetaan vastaan
oli käytetty kuulemma pistokkeessa ja railipaineet ei ollu kun 10bar luokkaa.
Oon lukenu joka m57, 530d, 330d ei käynnisty topikin ym, mutta ei oo ollu apua.
Eli -00 330d touring
Startti pyörittää moottoria vinkeästi, mutta ei tuu savua eikä edes hörähtele, naftapumpun perseestä putken irrottamalla ei tule juuri mitään naftaa.
Lisäksi naftaletkut oli vedetty jotenkin aivan käsittämättömällä tavalla ihan sekaisin (mm. t-haaroja, ja joku pierburgin venttiili ymym) Onko kellään mitään kuvaa tai hyvää selitystä miten nuo letkut kuuluu mennä? Ilmeisesti 2 tuloa ja 1 paluu.
Onko kellään softaa täs e-pohjanmaan alueella, kuka näkis että onko jotain vikoja? (obd)
Ystävällisiä neuvoja otetaan vastaan
Comment