Eli pystyykö tätä tekemään peruskätevä jamppa itse? Uudet briteistä tilatut kitkalevyt ja schmiedmannin stefat ovat minulla jo hyllyssä.
Perässä ei ole muuta vikaa kuin luistava lukko (250tkm ajettu) ja vuotavat stefat. Öljyt vaihdettu joka kevät minun aikana eli viimeiset 3v, mutta ei tunnu enää uusilla niillä pitävän.
Tästä E36 M3 Evon typ 210 kiristämisestäkään ei löydy lontooksi oikein mitään netistä, mutta kaiketi samat jipot pätevät kuin E46 M3 perässä ja E36 m3 pikkuperässä? Eli vanhat kitkalevyt ulos, tilalle uudet ja halutessaan voi ottaa nuo esijännitysjouset pois ja laittaa yhden lisäparin kitkalevyjä lisäämään lukitus % ja kestoikää.
Pystynkö tämän jälkeen kokoamaan tuon perän vain laittamalla lukkoyksikön paikalleen samalla tapaa, ilman sitä että murikka ulisee jatkossa? Pinionin stefa ainut mikä tarvitsee vaihtoa ja tämän vaihto pitäisi onnistua merkkaamalla purkaessa kardaanin puolen mutteriin nykyinen kiristyskohta.
Suosiolla murikka vaan Särkikoskelle ja massit tiskiin?
Perässä ei ole muuta vikaa kuin luistava lukko (250tkm ajettu) ja vuotavat stefat. Öljyt vaihdettu joka kevät minun aikana eli viimeiset 3v, mutta ei tunnu enää uusilla niillä pitävän.
Tästä E36 M3 Evon typ 210 kiristämisestäkään ei löydy lontooksi oikein mitään netistä, mutta kaiketi samat jipot pätevät kuin E46 M3 perässä ja E36 m3 pikkuperässä? Eli vanhat kitkalevyt ulos, tilalle uudet ja halutessaan voi ottaa nuo esijännitysjouset pois ja laittaa yhden lisäparin kitkalevyjä lisäämään lukitus % ja kestoikää.
Pystynkö tämän jälkeen kokoamaan tuon perän vain laittamalla lukkoyksikön paikalleen samalla tapaa, ilman sitä että murikka ulisee jatkossa? Pinionin stefa ainut mikä tarvitsee vaihtoa ja tämän vaihto pitäisi onnistua merkkaamalla purkaessa kardaanin puolen mutteriin nykyinen kiristyskohta.
Suosiolla murikka vaan Särkikoskelle ja massit tiskiin?
Comment