Announcement

Collapse
No announcement yet.

Turbo aihio M50 vastaan S14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ytte
    BTCF Member
    • Jul 2003
    • 248
    • Pyhäjärvi

    #31
    Originally posted by JOuMan
    Tosa M50 vakio veivit und männät http://www.kumitkatuun.net/index.php...34&key=0&hit=1 ,ite varmaan laitan samaan konkurssiin myös h-prof teräs kanget arp pulteilla kun kerta mosa auki ja eipähän tarvi sit murehtia ,että tulis veivit kurkistamaan lohkosta et kuka käskee ...

    No ei noi niin vahvan oloset olleetkaan, perus veivit

    kyllähän se kunnon mäntien ja kankien laitto vituttaa vaan vähän aikaa verrattuna siihe, ku se veivi tosissaan tekee sen ikkunan lohkoon ja mäntä helahtaa alakertaan, tai kanteen
    F10 LCI -15
    E60 LCI -08

    Comment

    • jannmann
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 5856
      • Joccis City

      #32
      s14

      pakko kommentoida hivenen tohon virtalan m10/s14 yhdistelmään...
      mies kertoi että s14 lohko olisi parempi kuin m10 jota käyttää kustannus ja saatavuus syistä.....

      mites siinä m50 mosassa venttiilikoneisto toimii vielä 7000rpm kyydissä?
      Aprilia RSV4

      Comment

      • Jamsent
        Newbiemmer
        • Feb 2005
        • 13
        • Jkl

        #33
        Originally posted by jamo1
        Käsittäkseni M50 vanoksen ohjaus ei pitäisi olla mitenkään ihmeellistä. Jopa megasquirtti pystyisi tuohon vaikkein muuten M50:seen kelpaakaan.
        Minkäs takia ei megasquirtti kelpaa M50:seen? Sytkänohjauksen takiako?
        EDIS6:lla pitäis kait onnistua. Alkup. puolat joutuu vaan heittää mäkeen ja korvata duratecin palikalla...

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎