Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50:n imusarja M52:seen?
Collapse
X
-
ja halvempi luulisi olevan vaihtaa tuo M50 imusarja, sillä taitaa tuo shcrickin imusatsi maksaa reippaasti enemmän
se olis toinen hyvä vaihtoehtoNykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
-
Jossain näin muuten virtauspenkki tulokset noille kolmelle imusarjalle (m50, m52 ja schrick).
M50 virtas reilusti eniten.. taisi olla numeroarvona jotain 284 mitäyksikköä nyt onkin.
M52 imusarja virtasi ~210.
Schrick virtasi ~250.
Schrickissä oli hyvänä puolena erittäin tasainen virtaus kaikissa putkissa. Muuten aika sudeksi haukku koko imusarjan. Mm. pinnan laatu putkien sisällä oli jotain aivan hirveetä.
Yhteenvetona taisi olla, että ehdottomasti m50 imusarja mikäli jonku vaihtaa.
Comment
-
-
Originally posted by MazaJossain näin muuten virtauspenkki tulokset noille kolmelle imusarjalle (m50, m52 ja schrick).
M50 virtas reilusti eniten.. taisi olla numeroarvona jotain 284 mitäyksikköä nyt onkin.
M52 imusarja virtasi ~210.
Schrick virtasi ~250.
Schrickissä oli hyvänä puolena erittäin tasainen virtaus kaikissa putkissa. Muuten aika sudeksi haukku koko imusarjan. Mm. pinnan laatu putkien sisällä oli jotain aivan hirveetä.
Yhteenvetona taisi olla, että ehdottomasti m50 imusarja mikäli jonku vaihtaa.
joten näin äkkiseltään tuo M50 imusatsi olis varmaan todella hyvä vaihtoehto ja kohtuu edullinen vrt schrickNykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
-
M50
Kun 328:iin lyödään M50 imusarja ja saadaan mahdollisesti parempi huipputeho niin silloin vastaavasti menetetään alhaalta ja keskeltä tehoa ja vääntöä. Tuo 2.8 on kuuluissa/kehuttu juuri tuon ala/keskikierros rekisterin vuoksi. Kyllä se shrick on varmaan parempi vaihtoehto, koska se on tehty juuri sitä tiettyä konetta varten. Säilyy ominaisuudet tasaisempina.
Comment
-
-
DBilas läppärungot vaan tilalle jos reilun 2000-2500 pystyy sijoittaan, mut on sit oikeasti tuntuva lisäys, pakettiin kuuluu yleensä DBilas lastukin. olikohan se nyt sit prostreet joka lupas että 328:sta saa 250hp kun vaihtaa nuo dbilaksen prujut tilalle. en muista tarkkaan mutta se on varmaa että noi olis kannattava sijoitus jos tosiaan rahaa löytyy mut eipä tuo m50 koneen imusarjan vaihtaminenkaan turhaa luulis olevan, saa myös muista virityksistä enemmän irtiE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
jos läppärunkoja tahtoo niin unik racing ruotsissa tekee tilauksesta melkein minkälaista tahansa. ainakin M10 olisi maksanut jotain 9000 sek + alv. http://www.unikracing.com/index.htmlBMW 320iA Touring -95
Porsche 944 -86
Buell xb9r -03
Marin san rafael ~89
Jalat -70
Comment
-
-
Originally posted by LASSI-SDBilas läppärungot vaan tilalle jos reilun 2000-2500 pystyy sijoittaan, mut on sit oikeasti tuntuva lisäys, pakettiin kuuluu yleensä DBilas lastukin. olikohan se nyt sit prostreet joka lupas että 328:sta saa 250hp kun vaihtaa nuo dbilaksen prujut tilalle. en muista tarkkaan mutta se on varmaa että noi olis kannattava sijoitus jos tosiaan rahaa löytyy mut eipä tuo m50 koneen imusarjan vaihtaminenkaan turhaa luulis olevan, saa myös muista virityksistä enemmän irti
kyllä tuo on hyvä sijoitus jos 328sta saadaan sellasaet 250pollee jo...Tuntee jo perselläkin ton lisäyksenNykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
-
Originally posted by LASSI-SDBilas läppärungot vaan tilalle jos reilun 2000-2500 pystyy sijoittaan, mut on sit oikeasti tuntuva lisäys, pakettiin kuuluu yleensä DBilas lastukin. olikohan se nyt sit prostreet joka lupas että 328:sta saa 250hp kun vaihtaa nuo dbilaksen prujut tilalle. en muista tarkkaan mutta se on varmaa että noi olis kannattava sijoitus jos tosiaan rahaa löytyy mut eipä tuo m50 koneen imusarjan vaihtaminenkaan turhaa luulis olevan, saa myös muista virityksistä enemmän irti
Ja yx välikysymys: istuisko M5:n läppis tällaiseen epeliin - niitä on aina tarjolla..
..esim tällainen:http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...956057427&rd=1
huruLast edited by huru-ukko; 24-02-2005, 13:20.
Comment
-
-
Aina ku tää aihe nousee esille, ni rupee kiinnostaa..paljonkohan noi m50 imusarjat maksaa? uutena, käytettynä?-kaba-,
BMW 530xd 2008 takaniskatuilla
Porsche taycan turbo s. Takaniskatuet on
Ex Tesla model S P90DL 2016 takaniskatuilla
Ex F10 M550d takaniskatuilla
730d F01, Audi A8 4.2 Tdi 2010, X3 2012+ & Victory Hammer S
ex. 3 litraa, 2 turboa, ei kattoa ja 4 paikkaa niskatukineen.
ex. 328i cabrio 96 takaniskatuilla
ex. mb 230 coupe, -91
ex. Ford Granada 2.0 -84
"Tio små moppepojkar"
"Pruritum ani"
"Helsinki City Boys"
Comment
-
-
Originally posted by huru-ukko...tossa vähän "hintahaarukkaa":
hur-hur-ukko
Ja vielä jos löytyy jotain kivoja dynokäppyröitä nimenomaan M50 imusarjasta, ni niitä mielellään katselis.
Vaikee homma toi vaihto?-kaba-,
BMW 530xd 2008 takaniskatuilla
Porsche taycan turbo s. Takaniskatuet on
Ex Tesla model S P90DL 2016 takaniskatuilla
Ex F10 M550d takaniskatuilla
730d F01, Audi A8 4.2 Tdi 2010, X3 2012+ & Victory Hammer S
ex. 3 litraa, 2 turboa, ei kattoa ja 4 paikkaa niskatukineen.
ex. 328i cabrio 96 takaniskatuilla
ex. mb 230 coupe, -91
ex. Ford Granada 2.0 -84
"Tio små moppepojkar"
"Pruritum ani"
"Helsinki City Boys"
Comment
-
Comment