Lohkossa on merkinnät 20 6e b, sekä numerosarja 1 278 849. Kannessa on numerosarja 1 264 200. Osaako joku sanoa varmaksi mistä nämä ovat peräisin? Onko näillä saavutettu mitään hyötyä vakio m20b20 moottoriin mekaanisella ruiskulla?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20 moottorin kannen ja lohkon tunnistus
Collapse
X
-
Auto on alunperin ollu 316, johon on vaihdettu kyseinen moottori yhdistelmä. Onko kyseinen yhdistelmä hyvä? Lohkosta löytyy myös tuo 84 mikä ilmeisesti on sylinterin halkaisijan koko? Autolla olisi tarkoitus ajella kisoja. Onko kelpaava paketti virittämiseen ja onko kestävä? Kiitoksia avusta!Last edited by nannak; 16-09-2014, 13:19.
Comment
-
-
Itse en lähtisi tuolla kirnulla kovin isoja rinkejä kiertämään. M20:n kombinaatioista hieman iltalukemista:http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=20242
sigpic
e24 635csi
Ex e39 530i touring
Ex e36 325i coupe ratalelu
Ex e21 "323i" M50B2X with HOLSET
Ex e39 528i
Ex e36 320i
Ex e36 "328i" cab Individual
Ex e46 330xi
Comment
-
-
Originally posted by heikki.o View PostMikä lohko kyseessä? 1278 921* 262 86
84 merkintä. Alapuolella.puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
-
Originally posted by Zetz View Posteikös tuo ole b25 kellari kun kerta 84 poraus on. b20 ja b23 on 80 porauksella
Alhaalla muistaakseni jossain öljytikun nurkilla pitäis löytyä merkintä pienellä.TEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
-
Comment