Liian pienen paineen takia? Näin hätäsesti maalaisjärjellä ajatellen tuo valetun muoto olis passelimpi tuottamaan kovempi vedenvirtauspaine.
Toki jälleen kerran voin olla väärässäkin
no huhhuh... itellä oli konetta kasattaessa kummankinlainen vesipumppu käsissä ja mietin kumman laitan... noh ruuvvasin onneksi laitoin valetulla siivillä olevan...
sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
kansia hajonnu sen takia , kun ei kierrä kunnolla vesi kannen takaosaan
Humm.. Ja tää nyt oli taas ihan faktaa että tuo on syynä?
Meinaan itellä just tuo halpismalli. Ja voin sanoa että kone on kokenut kovia kesällä ja ei kansi ole viellä hajonnut. Ja jos se nyt hajoo, niin en kyllä vesipumppua lähtis syytteleen, voi tietty olla että tuo valettu siipi paremmin siellä vispaa vettä..
Onko tietoa voiko siiven vaihtaa helpolla? Meinaan vanha pumppu taitaa olla josain hyllyssä viellä.
Itsellä myös tuo halpis mallin pumppu. Entinen pumppu oli samanlainen kuin kuvassa oikealla oleva. Tuo tuskin vakio M20B20:sestä kantta hajottaa?
Itse ainakin epäilen, ettei siipiä pysty vaihtamaan, ainakin molemmat pumput näytti sellaiselta, ettei oikein pysty purkaan (jos nyt vielä muistan oikein).
Vanha ja uusi pumppu oli/on tuota ei valettua mallia enkä kyllä viime kesäisen poljennan tuloksena huomannut yhtään että jotain vikaa olisi ollut. Tankillisen tahkosin syksylläkin alastarolla(tietysti välillä pitäen taukoa) ja tietokone näytti moottorin lämpötilaksi muistaakseni melko tasan 90astetta.
Kuumalla helteellä lämmöt tietysti nousevat helpommin mutta onko kellään faktaa tuon pumpun paremmuudesta?
Comment