Nyt alkaa viina, ideat ja huumorintaju loppumaan.
Eli kysäistäänpä viisaammilta voisiko tähän olla joku pelastavan vian mahdollisuus.
1999 M43TUB19 1.9 kone. Keittänyt aikanaan.
Kaikki ulkoiset vuotavat paikat, letkut, osat vaihdeltu. Oikeastaan kaikki jäähdytykseen liittyvä vaihdeltu.
Noh. Puhalti puolilämpimänä valkoista, kuin paavia valitessa ja startatessa hetken kävi kolmella, koska vettä pyty(i)ssä. Lämmintä tulee, mutta tyhjäkäynnillä haalenee huomattavasti.
Lämmöt ei nouse/heijaa, käy, vetää, kukkuu nätisti. Ja ihan kylmänä ei tule valkoista yhtään. Ei myöskään kierroksilla esim. maantieajossa. Mutta kuumana tyhjäkäynti + paikallaan kierrosten anto + pieni kaupunkiajo = ei hyvä, savua tulee.
Jäähdytysnestettä kuluu suht railakkaasti. Ehkä joku 4dl per 150km.
Sitten kansi irti. Kansihan näyttää ehjältä. Tasohionta, venttiilit irti, venttiilien hionta/läppäys mitäikinä. Kaksi asentajaa + koneistaja ei halkeemia näe. Täys yläpään tiivistesarja ja kone läjään...NOH, mikään ei ole muuttunut paitsi vielä ei ole ropeltanut kolmella käyntiin.
Vettä on imupuolella nytkin jopa imusarjassa asti. Epäilivät hetken sitä laippaa jossa vesikierto, että voisiko olla halki niihin rööreihin asti, ei ollut. Sen ohitus ei muuttanut mitään.
Kysymykset kuuluu. Voiko kannessa olla noin helvetinmoinen halkeama jossain ettei sitä käsissänsä näe? Tai no voi ja on varmaankin.
Voisiko tämä kone jollain ihmeenkaupalla vetää imupuolelta vettä sisään muuten? Ei tuossa nyt liikaa letkuja ja osia ole mitä epäillä. Tuskin se tuosta venakopan huohotinputkestakaan vettä löytää, huhhuh.
Maksan 20€ palkkion sille kuka keksii tuosta jonkun muun kuin kansivian !
Eli kysäistäänpä viisaammilta voisiko tähän olla joku pelastavan vian mahdollisuus.
1999 M43TUB19 1.9 kone. Keittänyt aikanaan.
Kaikki ulkoiset vuotavat paikat, letkut, osat vaihdeltu. Oikeastaan kaikki jäähdytykseen liittyvä vaihdeltu.
Noh. Puhalti puolilämpimänä valkoista, kuin paavia valitessa ja startatessa hetken kävi kolmella, koska vettä pyty(i)ssä. Lämmintä tulee, mutta tyhjäkäynnillä haalenee huomattavasti.
Lämmöt ei nouse/heijaa, käy, vetää, kukkuu nätisti. Ja ihan kylmänä ei tule valkoista yhtään. Ei myöskään kierroksilla esim. maantieajossa. Mutta kuumana tyhjäkäynti + paikallaan kierrosten anto + pieni kaupunkiajo = ei hyvä, savua tulee.
Jäähdytysnestettä kuluu suht railakkaasti. Ehkä joku 4dl per 150km.
Sitten kansi irti. Kansihan näyttää ehjältä. Tasohionta, venttiilit irti, venttiilien hionta/läppäys mitäikinä. Kaksi asentajaa + koneistaja ei halkeemia näe. Täys yläpään tiivistesarja ja kone läjään...NOH, mikään ei ole muuttunut paitsi vielä ei ole ropeltanut kolmella käyntiin.
Vettä on imupuolella nytkin jopa imusarjassa asti. Epäilivät hetken sitä laippaa jossa vesikierto, että voisiko olla halki niihin rööreihin asti, ei ollut. Sen ohitus ei muuttanut mitään.
Kysymykset kuuluu. Voiko kannessa olla noin helvetinmoinen halkeama jossain ettei sitä käsissänsä näe? Tai no voi ja on varmaankin.
Voisiko tämä kone jollain ihmeenkaupalla vetää imupuolelta vettä sisään muuten? Ei tuossa nyt liikaa letkuja ja osia ole mitä epäillä. Tuskin se tuosta venakopan huohotinputkestakaan vettä löytää, huhhuh.
Maksan 20€ palkkion sille kuka keksii tuosta jonkun muun kuin kansivian !
Comment