Eli pystyykö noi tangot irrottamaan kannen ollessa paikallaan?
Keinuviputankojen irrotus??(M10)
Collapse
X
-
Joo ja ei. Kunhan saat keinuilta otettua jännityksen pois niin niitten pitäisi tulla kevyesti vetämällä ulos kunhan vaan saa otettua päästä tms varovasti jollain kiinni. Hommaa auttaa tarkan kokoinen puutappi jolla naputtelet tulipellin puolelta. Voipi olla tietysti autosta riippuen ahdasta.Originally posted by TeppoEli pystyykö noi tangot irrottamaan kannen ollessa paikallaan?
Ehkä helpoiten saa purettua kannen ollessa irti tai koko koneen.
-
Itellä oli ainaki sen verran tiukas nuo ettei aivan vetämällä lähteny, takoa sai tapin kans kauan aikaa..
Comment
-
Mulla oli sellane n.50cm pitkä rautatanko, menihän siinä reilu kaks tuntia ku hiki päässä naputti yhtä tankoa irti. Harvinaisen viddumainen homma..!
Comment
-
Tuokin vielä..Originally posted by anskuolet aika kova jätkä jos naputat kannen olessa paikalla ne keinu tangot irti lähtee siinä samalla kannen pulteista 2milli lastu.pikku vinkki
Comment
-
Tuo kertoo sen et kantes on aivan hel**tin kiero!Originally posted by KorpisoturiMulla oli sellane n.50cm pitkä rautatanko, menihän siinä reilu kaks tuntia ku hiki päässä naputti yhtä tankoa irti. Harvinaisen viddumainen homma..!
Itsellä oli kans eräs kansi niin kiero et sai hakata noita tankoja hikipäässä irti.Nokka-akselikaan ei pyöriny kuin kauheella kangella vääntämällä...
Ehjästä/suorasta kannesta akselit lähtee kyllä ilman väkivaltaa.Alkuun pientä kopistelua,ja lopuksi ihan käsin kevyesti vetämällä.E24 635csi
Comment
-
No sit on vissiin meilläkin ihan vitun kiero kansi...Originally posted by MuumiTuo kertoo sen et kantes on aivan hel**tin kiero!
Itsellä oli kans eräs kansi niin kiero et sai hakata noita tankoja hikipäässä irti.Nokka-akselikaan ei pyöriny kuin kauheella kangella vääntämällä...
Ehjästä/suorasta kannesta akselit lähtee kyllä ilman väkivaltaa.Alkuun pientä kopistelua,ja lopuksi ihan käsin kevyesti vetämällä.
Comment
-
eipä taida lähteä katsoppa tarkemmin niitä keinu tankoja niis on siinä kannen pulttien kohdalla urat mihi kansi pultit tulee saa hakata aika kovi et tulee niitte läpi jos olet ottanu irti kanne pultit paikal voit tulla irrottaa tonki maksan kyl sopivasti kyseessä on m10b18 moottori
ansku
Comment
-
Jaa, ja kansi oli paikoillaan.? Itellä pyörii nokka-akseli tosi kevyesti ja hirraamatta, perjantaina tuo kansi lähtee diagnoosiin, sit nähään onko kiero..Originally posted by MuumiTuo kertoo sen et kantes on aivan hel**tin kiero!
Itsellä oli kans eräs kansi niin kiero et sai hakata noita tankoja hikipäässä irti.Nokka-akselikaan ei pyöriny kuin kauheella kangella vääntämällä...
Ehjästä/suorasta kannesta akselit lähtee kyllä ilman väkivaltaa.Alkuun pientä kopistelua,ja lopuksi ihan käsin kevyesti vetämällä.
Vai vaikuttaako asiaan että nuo tapit naputettiin vuonna -82 paikoilleen eikä sen jälkeen varmaan paljo liikuteltu..
Niinku ansku tos sano niin tappeja ei saa irti jos kannenpultit paikoillaan, sielhän on ne pienet kolot kannenpulteille..
Comment
-
Mikä sen ois sit voinu aiheuttaa ja haittaako se kannen toimintaan..?Originally posted by MuumiVoihan kannen tasopinta olla suora,mutta nokkalinja ei ole.
Noita tankoja ei tarvi todellakaan hakata jos kaikki on kunnossa.
Comment
-
Ei kun kansi irti.Tietenkin!Originally posted by KorpisoturiJaa, ja kansi oli paikoillaan.? Itellä pyörii nokka-akseli tosi kevyesti ja hirraamatta, perjantaina tuo kansi lähtee diagnoosiin, sit nähään onko kiero..
Vai vaikuttaako asiaan että nuo tapit naputettiin vuonna -82 paikoilleen eikä sen jälkeen varmaan paljo liikuteltu..
Niinku ansku tos sano niin tappeja ei saa irti jos kannenpultit paikoillaan, sielhän on ne pienet kolot kannenpulteille..
Sen kyllä tiedän et noita akseleita et ota irti kansi paikoillaan.Sen verran paljon noita purkanut.
Vai yritikö itse hakata niitä irti sillä 50cm pitkällä tankolla kun kansi oli kiinni?E24 635csi
Comment
Comment