Moro, tuollaseen laatikkoon ois turbiininvaihto suunnitteilla, ja mielessä käynyt että samoilla tulilla tekis vähän ennakoivaa huoltoa. Mitähän tonne laatikkoon kannattaa uusata? Onko tuohon jotain käypästä "repair kittiä" missä ois kaikki oleellinen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Zf5Hp24 mitä kannattaa uusia?
Collapse
X
-
Itsellä laatikon irroitus ens vkl. Vien koko keksinnön laatikkopajalle. Saavat käyttää sen auki ja rempata. Lähinnä siksi, että on ajettu rikkinäisellä muuntimella varmaan 20tkm. Saattaa olla vähän tavaraa ollut kierrossa, näin ainakin korjaaja mulle sanoi. Näkee sit, kun saa öljypohjan irti, että onko magneeteissa paljonkin täytettä. Hinta-arvion sanoi asettuvan 2500€ tuntumaan, sisältää tehdaskorjatun muuntimen.
Netissä on kyllä myynnissä vaikka minkä sortin overhaul kittiä, mut jos yrittäisin itse, niin hankkisin sen osaläjän joltain laatikkopajalta. Vois olla suurempi mahdollisuus, että saa kaikki tarvittavan.When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway
Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...
Comment
-
-
Originally posted by okko View PostItsellä laatikon irroitus ens vkl. Vien koko keksinnön laatikkopajalle. Saavat käyttää sen auki ja rempata. Lähinnä siksi, että on ajettu rikkinäisellä muuntimella varmaan 20tkm. Saattaa olla vähän tavaraa ollut kierrossa, näin ainakin korjaaja mulle sanoi. Näkee sit, kun saa öljypohjan irti, että onko magneeteissa paljonkin täytettä. Hinta-arvion sanoi asettuvan 2500€ tuntumaan, sisältää tehdaskorjatun muuntimen.
Netissä on kyllä myynnissä vaikka minkä sortin overhaul kittiä, mut jos yrittäisin itse, niin hankkisin sen osaläjän joltain laatikkopajalta. Vois olla suurempi mahdollisuus, että saa kaikki tarvittavan.
Comment
-
-
ATB-Berlin on oiva paja, tuli Alpinan lodju käytettyä siellä tehtävänä turbiinin kera.- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
Comment