Announcement

Collapse
No announcement yet.

535d suuttimet 325deehen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stögö
    BTCF Member
    • Nov 2007
    • 503
    • Espoo

    535d suuttimet 325deehen

    En löytänyt tästä treadia, mutta kyse olisi 535d suuttimista siis solenoidi ohjatuista jotka käyvät e90 325d 2007 vuotiseen pirssiin.

    Uskaltaako tilata kunnostetut http://www.ebay.co.uk/itm/Einspritzd...item19f54eede3
    näissä vuoden takuu

    vaiko tilaako uudet http://www.ebay.de/itm/Einspritzduse...item19d5a6479a
    näissä siis taas kahden vuoden takuu

    Hinta eroa jonkin verran, joten onko tämä huono paikka säästää.?
    Kysymys kuuluu siis kumpi parempi.?
    Käyttiksenä:f20 120d xDrive m-sport ja vw t5
    Hupileluina: hd sportster, vw t3 westfalia ja Vator 15dl
    tallissa projektina e21
    EX:e93, e60, e91, e36
  • VolvoTDi
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2006
    • 1576
    • Tampere - Pori

    #2
    Sijoita ensin turboon kun on pieni muutenkin tuossa mallissa ja siihen sitten suuttimet niin rupee liikkumaan.
    Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
    Check:
    www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
    Tampere 044-5867096

    Comment

    • stögö
      BTCF Member
      • Nov 2007
      • 503
      • Espoo

      #3
      Turhaan turboa vaihtamaan

      Turhaan mä turboa vaihdan isompaan kun sama kuin e90 330d ja riittää reilusti päälle 300hv. Eli lisä tehoja haetaan isomman välijäähdyttimen ja 535d suuttimien muodossa. Teho tavoite siihen 320-340hv pintaan.
      Käyttiksenä:f20 120d xDrive m-sport ja vw t5
      Hupileluina: hd sportster, vw t3 westfalia ja Vator 15dl
      tallissa projektina e21
      EX:e93, e60, e91, e36

      Comment

      • VolvoTDi
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2006
        • 1576
        • Tampere - Pori

        #4
        Originally posted by stögö View Post
        Turhaan mä turboa vaihdan isompaan kun sama kuin e90 330d ja riittää reilusti päälle 300hv. Eli lisä tehoja haetaan isomman välijäähdyttimen ja 535d suuttimien muodossa. Teho tavoite siihen 320-340hv pintaan.

        Äh, kyseessä olikin 3-srj, jossa on joo sama turbo kuin 330d, mistä sain päähäni 525d ja vielä M57:lla

        Alkuperäiseen kysymykseen suuttimista, niin tilaa kunnostetut, takuu niissäkin on. Onko sulla automaatilla? Jos on niin miten se mahtaa käsitellä reilun 300hv:n aiheuttaman väännön...
        Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
        Check:
        www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
        Tampere 044-5867096

        Comment

        • stögö
          BTCF Member
          • Nov 2007
          • 503
          • Espoo

          #5
          Kumpa olisikin automaatilla niin kestäisi vääntöä, koska 325d, 330d ja 335d muistaakseni ovat samalla automaatti askilla, jos olen realoemia oikein katsonut. Nyt kuitenkin mennään manuaaliaskilla ja ei pysty ihan kaikkea vääntöä ottamaan ulos.
          Käyttiksenä:f20 120d xDrive m-sport ja vw t5
          Hupileluina: hd sportster, vw t3 westfalia ja Vator 15dl
          tallissa projektina e21
          EX:e93, e60, e91, e36

          Comment

          • tuikku
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2005
            • 1353

            #6
            .
            No joo, kylläpäs ne olikin pienet ne suuttimet, enpäs minäkään tullut ajatelleeksi.
            Vakiolla ahtimella 310 - 320hv on mielestäni realismia ilman kamalaa savutusta.
            Jos man laatikko ja voimansiirto systeemit on 330/530,stä, kestää aika hyvin jopa yli 600nm.
            Jos taas nelipyttyisen rojut, niin joku 500 on ihan max.

            Neljässä tonnissa pitää vääntöä olla vielä pikkuisen yli 500nm, jotta kolmen sadan tavoite täyttyisi.
            CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
            Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
            Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
            tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5

            Comment

            • VolvoTDi
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2006
              • 1576
              • Tampere - Pori

              #7
              Originally posted by stögö View Post
              Kumpa olisikin automaatilla niin kestäisi vääntöä, koska 325d, 330d ja 335d muistaakseni ovat samalla automaatti askilla, jos olen realoemia oikein katsonut. Nyt kuitenkin mennään manuaaliaskilla ja ei pysty ihan kaikkea vääntöä ottamaan ulos.
              Miten minä olen ollut siinä uskossa, että pre-lci 325d:ssä on se heikompi 6hp19 laatikko (sama kuin 320d) kun 330/335d:ssä on 6hp26. Jälleen kerran voi olla väärässä... Mutta eipä se sinua koske kun on manuaali --> voiman ainakin tuntee ja häviöt ovat pienemmät. Onko 325d:ssä kytkin sama kuin 330d?
              Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
              Check:
              www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
              Tampere 044-5867096

              Comment

              • stögö
                BTCF Member
                • Nov 2007
                • 503
                • Espoo

                #8
                Originally posted by VolvoTDi View Post
                Miten minä olen ollut siinä uskossa, että pre-lci 325d:ssä on se heikompi 6hp19 laatikko (sama kuin 320d) kun 330/335d:ssä on 6hp26. Jälleen kerran voi olla väärässä... Mutta eipä se sinua koske kun on manuaali --> voiman ainakin tuntee ja häviöt ovat pienemmät. Onko 325d:ssä kytkin sama kuin 330d?
                Nyt kun tarkemmin katsoin niin oikeassa olet eli siis 325d on heikompi automaatti kuin 330d, mutta manuaali askit on samat 325d vs 330d.

                Luk taitaa myydä 325d/330d kytkimiä siis kumpaakin samat kytkimet.
                Käyttiksenä:f20 120d xDrive m-sport ja vw t5
                Hupileluina: hd sportster, vw t3 westfalia ja Vator 15dl
                tallissa projektina e21
                EX:e93, e60, e91, e36

                Comment

                • juxo
                  Bimmer Fanatic
                  • Jan 2010
                  • 301
                  • Jyväskylä

                  #9
                  Mutta orkkiksena kytkimet on eri varaosanumeroilla, kun tätä joskus bmwfanssista kattelin edellistä autoa ajatellen:think Eli LUK varmaan tarjoaa niinsanotusti 330 tarkotettua myös 325 malliin, kaksoismassahan noissa on samalla numerolla.

                  Tiedän ainakin yhden 325d pre LCI manuaalin jossa vakiokytkin(uusittu kylläkin) n.310hv/650nm ja rääkkiä on melko rajusti saanut eikä luista.
                  G05 X5 45e Msport
                  E70 X5 35d
                  E36 Compact VR6T
                  E60 M5 VR6T
                  E92 VR6T Build

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎