Announcement

Collapse
No announcement yet.

2.7 ETA-kansi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Enzo
    Bimmer Rookie
    • Jun 2003
    • 106
    • Riihimäki

    2.7 ETA-kansi

    Onko kukaan muotoilluttanut kanavia kyseisestä kannesta? Onko kanavissa varaa muotoilla ja onko kantta varaa laskea?
  • T3
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 8530
    • Karhe

    #2
    Tuohan on kanaviltaan identtinen K-Jetronic-kannen kanssa, joten on varaa vaikka kuinka.

    Miksi sitä kantta pitäisi laskea? Siksikö että saisi varmasti jaon pieleen?
    .

    Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

    Comment

    • Enzo
      Bimmer Rookie
      • Jun 2003
      • 106
      • Riihimäki

      #3
      Heh heh, en kyllä varmaan ole kantta laskemassa (turbotus edessä), mutta noiden kanavien avarrus vain kiinnosti.

      Kiitoksi informaatiosta!

      Comment

      • bigblock
        Bimmer Rookie
        • Mar 2005
        • 160
        • iisalmi

        #4
        tarkotitteko että ETA 2,7 kansi=2,0 k-jektronic

        onkos 2,0 l-jektronic=2,0 motronic

        jos on,onko muuta eroa kuin kanava koossa.

        Comment

        • T3
          BTCF Member
          • Oct 2003
          • 8530
          • Karhe

          #5
          Originally posted by bigblock
          tarkotitteko että ETA 2,7 kansi=2,0 k-jektronic

          onkos 2,0 l-jektronic=2,0 motronic

          jos on,onko muuta eroa kuin kanava koossa.
          ETA-kansi on kanaviltaan ja venttileiltään ja palotilataan samanlainen 2,0-kaasari/K-Jetronic ja 2,3-K-Jetronic kansien kanssa, MUTTA...
          ETA-kannesta puuttuu kolmesta nokkapukista laakereiden kohdista öljyreijät. ETA-nokasta siis puuttuu noilta kohdilta liukupinnat. Eli ETA-kansi on vain kanaviltaan yms samanlainen kuin K-Jetronic-kansi. ETA-nokka on myös kesympi, eikä noiden kansien nokkia voi käyttää ristiin.

          2,0-L-Jetronic kansi on identtinen 2,0-Motronic-kannen kanssa. Vanhemmista L-Jetronic-kansista puuttuu vain Motronicin jakajankannen vaatimat holkinreijät siitä päästä---> Voi porata jälkeenpäin.
          .

          Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

          Comment

          • Enzo
            Bimmer Rookie
            • Jun 2003
            • 106
            • Riihimäki

            #6
            Nuo öljykanavathan voi porauttaa kanteen kannen työstön yhteydessä?
            Kanteen olisi tarkoitus pistää isommat SS-venat, tuplavenajouset ja kireempi nokka, onko tälle estettä?

            Comment

            • T3
              BTCF Member
              • Oct 2003
              • 8530
              • Karhe

              #7
              Originally posted by Enzo
              Nuo öljykanavathan voi porauttaa kanteen kannen työstön yhteydessä?
              Kanteen olisi tarkoitus pistää isommat SS-venat, tuplavenajouset ja kireempi nokka, onko tälle estettä?
              Paljon helpommalla pääset, kun etsit semmosen K-Jetronic-kannen, niin ei tarvi porailla niitä öljyreikiä. Muokkaat sitten siitä.

              Pienenä vinkkinä: Löytyy hyllystä 27kpl kyseisiä K-Jetronic kansia
              .

              Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎