Onko kukaan muotoilluttanut kanavia kyseisestä kannesta? Onko kanavissa varaa muotoilla ja onko kantta varaa laskea?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
2.7 ETA-kansi
Collapse
X
-
Originally posted by bigblocktarkotitteko että ETA 2,7 kansi=2,0 k-jektronic
onkos 2,0 l-jektronic=2,0 motronic
jos on,onko muuta eroa kuin kanava koossa.
ETA-kannesta puuttuu kolmesta nokkapukista laakereiden kohdista öljyreijät. ETA-nokasta siis puuttuu noilta kohdilta liukupinnat. Eli ETA-kansi on vain kanaviltaan yms samanlainen kuin K-Jetronic-kansi. ETA-nokka on myös kesympi, eikä noiden kansien nokkia voi käyttää ristiin.
2,0-L-Jetronic kansi on identtinen 2,0-Motronic-kannen kanssa. Vanhemmista L-Jetronic-kansista puuttuu vain Motronicin jakajankannen vaatimat holkinreijät siitä päästä---> Voi porata jälkeenpäin..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by EnzoNuo öljykanavathan voi porauttaa kanteen kannen työstön yhteydessä?
Kanteen olisi tarkoitus pistää isommat SS-venat, tuplavenajouset ja kireempi nokka, onko tälle estettä?
Pienenä vinkkinä: Löytyy hyllystä 27kpl kyseisiä K-Jetronic kansia.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Comment