Announcement

Collapse
No announcement yet.

M10 kaasarista ruisku?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rudenorth
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2005
    • 2415
    • Iisalmi

    M10 kaasarista ruisku?

    Auto on e30 316 1.8 vm.88 ja tällä hetkellä siinä on M10 (1.8) kaasari kone. Minkälaisilla muutoksilla siitä saisi tehtyä ruiskun?
    MB W204 C320 CDI
    Kawasaki Ninja ZX-7R
  • tepi_
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 2185
    • TKu

    #2
    Ostamalla ruisku kilkkeet esim.rompparilta tai täältä...imusarja,suuttimet,suutintukki,ruiskuboks i,johtosarja,ilmamäärämittari ym... Tankkiin joudut reijän poraamaan ja vetämään bensapaluuletkun sinne..

    Comment

    • Rudenorth
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2005
      • 2415
      • Iisalmi

      #3
      Joo onhan tuossa jokunen osa laitettavana, mut mikäpäs siinä jos se ei hirveen kalliiksi tule!
      MB W204 C320 CDI
      Kawasaki Ninja ZX-7R

      Comment

      • bmw harrastelija
        BTCF Member
        • Oct 2004
        • 757
        • -

        #4
        Originally posted by Teppo
        Ostamalla ruisku kilkkeet esim.rompparilta tai täältä...imusarja,suuttimet,suutintukki,ruiskuboks i,johtosarja,ilmamäärämittari ym... Tankkiin joudut reijän poraamaan ja vetämään bensapaluuletkun sinne..
        Ja kansi menee samaan syssyyn, niissähän sitä eroa onki...
        thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
        Alex von Falkenhausen

        Comment

        • tepi_
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2003
          • 2185
          • TKu

          #5
          Originally posted by bmw harrastelija
          Ja kansi menee samaan syssyyn, niissähän sitä eroa onki...
          juu niin menee,ite ostin koko koneen jaloselta...
          Last edited by tepi_; 13-03-2005, 13:53.

          Comment

          • insp
            BTCF Member
            • Sep 2002
            • 826
            • Iittala

            #6
            Originally posted by bmw harrastelija
            Ja kansi menee samaan syssyyn, niissähän sitä eroa onki...
            Ei muuten mene, itellä on kaasarin kansi ja toimii.. ainut ongelma on että sen saa tiiviiksi. Ja sen myös saa jos jaksaa nähdä vaivaa ja tehdä custom tiivisteen imusarjan ja kannen väliin.

            Että tuleeko kalliiksi? Noh sanotaan että alta 300-400e jos pääset ja alle 1vk työllä niin ihme on. siinä on sata ja 1 hommaa mitä pitää laittaa kasaan. helpommalla pääset jos vaa ostat auton missä on jo ruisku, tai ellet halua rakennella.

            Itsellä kesti 2-4vk että sai tuon paskan kasaan ja toimimaan edes jotenkin. Työtunteja oli riittävästi.
            ex: * E93 335ia -07, F20 116da -15 *

            Comment

            • bmw harrastelija
              BTCF Member
              • Oct 2004
              • 757
              • -

              #7
              Originally posted by insp
              Ei muuten mene, itellä on kaasarin kansi ja toimii.. ainut ongelma on että sen saa tiiviiksi. Ja sen myös saa jos jaksaa nähdä vaivaa ja tehdä custom tiivisteen imusarjan ja kannen väliin.

              Että tuleeko kalliiksi? Noh sanotaan että alta 300-400e jos pääset ja alle 1vk työllä niin ihme on. siinä on sata ja 1 hommaa mitä pitää laittaa kasaan. helpommalla pääset jos vaa ostat auton missä on jo ruisku, tai ellet halua rakennella.

              Itsellä kesti 2-4vk että sai tuon paskan kasaan ja toimimaan edes jotenkin. Työtunteja oli riittävästi.
              Kaasarin kansi virtaa niinki, kun se on suunniteltu. Saitko hyvin virtaamaan? Isonsitko vaan kanavat ja venat?
              thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
              Alex von Falkenhausen

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎