Ja kansi menee samaan syssyyn, niissähän sitä eroa onki...
Ei muuten mene, itellä on kaasarin kansi ja toimii.. ainut ongelma on että sen saa tiiviiksi. Ja sen myös saa jos jaksaa nähdä vaivaa ja tehdä custom tiivisteen imusarjan ja kannen väliin.
Että tuleeko kalliiksi? Noh sanotaan että alta 300-400e jos pääset ja alle 1vk työllä niin ihme on. siinä on sata ja 1 hommaa mitä pitää laittaa kasaan. helpommalla pääset jos vaa ostat auton missä on jo ruisku, tai ellet halua rakennella.
Itsellä kesti 2-4vk että sai tuon paskan kasaan ja toimimaan edes jotenkin. Työtunteja oli riittävästi.
Ei muuten mene, itellä on kaasarin kansi ja toimii.. ainut ongelma on että sen saa tiiviiksi. Ja sen myös saa jos jaksaa nähdä vaivaa ja tehdä custom tiivisteen imusarjan ja kannen väliin.
Että tuleeko kalliiksi? Noh sanotaan että alta 300-400e jos pääset ja alle 1vk työllä niin ihme on. siinä on sata ja 1 hommaa mitä pitää laittaa kasaan. helpommalla pääset jos vaa ostat auton missä on jo ruisku, tai ellet halua rakennella.
Itsellä kesti 2-4vk että sai tuon paskan kasaan ja toimimaan edes jotenkin. Työtunteja oli riittävästi.
Kaasarin kansi virtaa niinki, kun se on suunniteltu. Saitko hyvin virtaamaan? Isonsitko vaan kanavat ja venat?
thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
Alex von Falkenhausen
Comment