Elikkäs 02 530d 360tkm steppi lootalla kummittelee seuraava..
Ensin aloitta miettimään kun laittoi d:lle että tulee veto.
pakin ottaa noin sek. Sisään.
2-3 vaihto tunteella->vika tilaan (gear check 2)
Plus dde laatikko can väylä katkoja
80-100 vauhdissa arpoi turbiini lukkoa päälle/pois ja ns.nynypytti pienellä vedolla.
Kotiin koodit lukuun juurikin tuo gear check 2 poisto.
Laatikko öljyn määrän tark. 40c ok.
akku irti 30min ja adaptaatiot nollaus ja kokeilemaan.
Sama odotus dllä että veto tulee ja ajossa sama nypytys.
risteyksen jälkeen taas tunteella vaihto-> vika tilaan ja gear check 3.
-Taka vas. Laakeri testattu ei väljää.
-abs antureista yms ei koodeja.
-Laatikko öljyt ed. Omistajan mukaan vaihdettu tark. Yhteydessä tuli yllättävän hyvän väristä atf Pihalle voisi pitää paikkansa.
Juten gurut tytöt ja pojat mistäs aloitetaan? Itsellä ajatus kallistuu turbiinin puolelle?
Ensin aloitta miettimään kun laittoi d:lle että tulee veto.
pakin ottaa noin sek. Sisään.
2-3 vaihto tunteella->vika tilaan (gear check 2)
Plus dde laatikko can väylä katkoja
80-100 vauhdissa arpoi turbiini lukkoa päälle/pois ja ns.nynypytti pienellä vedolla.
Kotiin koodit lukuun juurikin tuo gear check 2 poisto.
Laatikko öljyn määrän tark. 40c ok.
akku irti 30min ja adaptaatiot nollaus ja kokeilemaan.
Sama odotus dllä että veto tulee ja ajossa sama nypytys.
risteyksen jälkeen taas tunteella vaihto-> vika tilaan ja gear check 3.
-Taka vas. Laakeri testattu ei väljää.
-abs antureista yms ei koodeja.
-Laatikko öljyt ed. Omistajan mukaan vaihdettu tark. Yhteydessä tuli yllättävän hyvän väristä atf Pihalle voisi pitää paikkansa.
Juten gurut tytöt ja pojat mistäs aloitetaan? Itsellä ajatus kallistuu turbiinin puolelle?
Comment