Laitetaan nyt vielä tänne jos joku osaisi auttaa mistä lähteä kahlaamaan.
Eli siis auto 730i -95 ja molempien "lohkojen" putket on vedetty erikseen taate ilman yhdysputkea. Katit on tuliuudet ja vikakoodeja ei pitäis olla. Auto käy tasaisesti ja toimii hyvin, joskin kaasuvaste on olematon mutta oletan sen johtuvan tuosta moottorista ylipäänsä.
0-100 aikaa kellottelin 9 sek pintaan eli tehot pitäis olla ainakin suunnilleen tallella.
Asiaan. Eli toisesta putkesta mitattuna (oik.) on kaikki arvot priimaa ja toisesta happi 13 ja lamda 1.1 muut muistaakseni abaut ok.
Voiko olla jokin venttiilinkantamisvika tms?
Pitäisikö nyt alottaa puristuspainemittauksella vai mikä kaikki voi aiheuttaa tuon happi- ja lamdan nousua.?
Juurikaan mitään "huoltoa" en oo koneelle ehtiny vielä tehdä kun auton vasta ostin, mutta nyt pitäis vähän saada käsitystä tuosta päästöhommasta kun autoa välillä pajallakin tuun käyttämään.?
Eli siis auto 730i -95 ja molempien "lohkojen" putket on vedetty erikseen taate ilman yhdysputkea. Katit on tuliuudet ja vikakoodeja ei pitäis olla. Auto käy tasaisesti ja toimii hyvin, joskin kaasuvaste on olematon mutta oletan sen johtuvan tuosta moottorista ylipäänsä.
0-100 aikaa kellottelin 9 sek pintaan eli tehot pitäis olla ainakin suunnilleen tallella.
Asiaan. Eli toisesta putkesta mitattuna (oik.) on kaikki arvot priimaa ja toisesta happi 13 ja lamda 1.1 muut muistaakseni abaut ok.
Voiko olla jokin venttiilinkantamisvika tms?
Pitäisikö nyt alottaa puristuspainemittauksella vai mikä kaikki voi aiheuttaa tuon happi- ja lamdan nousua.?
Juurikaan mitään "huoltoa" en oo koneelle ehtiny vielä tehdä kun auton vasta ostin, mutta nyt pitäis vähän saada käsitystä tuosta päästöhommasta kun autoa välillä pajallakin tuun käyttämään.?
Comment