Puhdistelin tuossa autosta suuttimia niin huomasin, että joku on joskus näkyy vaihtanut järeät suuttimet autoon. Eikös vakiot ole jotkut 162cc? Autossa on tällä hetkellä punaset 562 vai olikoha 592 tms. Mikähän järki tuossa on ollut?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50b25 suuttimet.
Collapse
X
-
Originally posted by Fanatic21 View PostEikös vakiot ole jotkut 162cc?
Originally posted by Fanatic21 View PostAutossa on tällä hetkellä punaset 562 vai olikoha 592 tms. Mikähän järki tuossa on ollut?
Ainoa selitys olisi että se kone olisi joskus ahdettu ja siinä yhteydessä vaihdettu suuttimet ja moottorinohjauksen ohjelma jolloin kone toimii niinkuin pitääkin. Jos tilanne on tämä ja menet laittamaan vakiosuuttimet niin silloin seos menee rajusti laihalle eikä kone todennäköisesti enää edes pyöri.
Kannattaa yrittää ottaa aikaisemmilta omistajilta selvää ennenkuin ajelee kovin paljon tai menee vaihtamaan vakiosuuttimet.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
-
-
Jotain lastua autossa on tällä hetkellä, ajettu ihan kunnon ohjelma ilmeisimmin. Näin minulle sanottiin eikös tämä motronicin 405 ohjainyksikkö eroa 402 jollain tavalla. Koska autossa on 405 ja kyllä sitä on auottu ainakin. Ahtimesta en tiedä, ainakaan kahdella aikasemmalla ei ole ollut kyseisessä autossa ahdinta. Ihan ihmeellinen 525 tuo on, vetää kuin höpelö, en ole koskaan tuollaisella kakspuokilla ajanut, teho aluekkin on erillainen 2000rpm alkaen luultavasti lastun ansiota.E34 M50b25 turbo
Ex: E34 525i vm91
Joensuu Connection
Comment
-
-
Originally posted by Fanatic21 View PostJotain lastua autossa on tällä hetkellä
Ei haittaisi jos saisit jostain näytöllä varustetun laajakaistalambda-ohjaimen ja laajakaistalambdan ja seuraisit miltä seossuhde näyttää ajossa. Tulee pian romua jos jatkat polkemista ilman parempaa tietoa :thinksigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Koska se on noin hyvin toiminut jo ilmeisesti pitkään tai ainakin jonkun aikaa ilman mitään murheenkryyniä ja kulkuakin riittää = eiköhän joku ole sen homman joskus miettinyt ja tehnyt valmiiks asti. Itse en ehjä jaksaisi murehtiä, tietysti uteliaisuus on sitten eri asia ja sen takia saattaisin minäkin sitä jollain mittareilla testailla. Tietysti jos edelliseltä voi kysyä niin sehän on paras.
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View Posteiköhän joku ole sen homman joskus miettinyt ja tehnyt valmiiks asti.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Ettei vaan nuo numerot "562 vai olikoha 592" ole otettu siitä suuttimen kyljessä olevasta numerosarjasta?e36 328i -97 M-Sport
e46 320d -04 M-Sport
Ex: e53 X5 -04, e61 530xd -06 M-Sport, e46 330xd -01, e39 528ia -97, e39 523ia -98, e34 525tds -96, 39 530da -02 M-Sport, e39 540ia -96, e34 525iA -92, e46 318i -98, e30 327 Tic -89, e34 535i -88, e36 325ia -93, e36 320i -92, e30 318i M50b25 -88, e34 520i -88, e32 735i -90, e36 320i -91, e30 318i -89, e34 525i -88
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Comment
-
-
Originally posted by Re-pe View PostEttei vaan nuo numerot "562 vai olikoha 592" ole otettu siitä suuttimen kyljessä olevasta numerosarjasta?
Comment
-
-
Originally posted by pazq View PostOnko ne tämmöset?
Jos on, ne on m52b28 ja 250cc/min
BMW Part Number: 13-64-1-703-819
Bosch Part Number: 0-280-150-440
Flow Rate: 205 cc/min
Color: Burgundy
Miks mulle tuli tommone etee :think
Comment
-
-
Oisko 205cc @3bar ja 250cc @3,5 bar?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostOisko 205cc @3bar ja 250cc @3,5 bar?
M50/M52 injector (from E36 325i/325is/323is)
BMW Part Number: 13-64-1-730-060
Bosch Part Number: 0-280-150-415
Flow Rate: 190 cc/min
Color: Pale Green
Ja toi ainakin on 3.5bar tulos tietääkseni joten oletin että molemmat ois 3.5bar tiiäppä sit näistä? :think
Comment
-
Comment