Harmaat hiukset lisääntyy! Messinkisen näköisellä kierteellä oleva "anturiliiin", johon tulee kaksi alipaineletkua. Letkut eivät pääse anturin "läpi", eli ei siis esim. Imusarjan alipaineeseen pääse. Se toinen letku taitaa tulla polttoaineen jakotukilla olevasta polttoaineenpaineen säätimestä. Niin, et kysymys kuuluu, mihinkähän sen "anturin" kierrän kiinni! Ja vastaus imusarja tao kansi ei riitä, joka paikan olen luullut katsoneeni, mut ei löydy... Siis 325 E36 kyseessä...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50b25 alipaineliitin sijainti?
Collapse
X
-
Originally posted by UU-PEE View PostHarmaat hiukset lisääntyy! Messinkisen näköisellä kierteellä oleva "anturiliiin", johon tulee kaksi alipaineletkua. Letkut eivät pääse anturin "läpi", eli ei siis esim. Imusarjan alipaineeseen pääse. Se toinen letku taitaa tulla polttoaineen jakotukilla olevasta polttoaineenpaineen säätimestä. Niin, et kysymys kuuluu, mihinkähän sen "anturin" kierrän kiinni! Ja vastaus imusarja tao kansi ei riitä, joka paikan olen luullut katsoneeni, mut ei löydy... Siis 325 E36 kyseessä...
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostOnkos sinun autossasi ollut joku saksan peruja oleva twintec päästönalennin tms?
Tuo on kyllä Saksan tuonti, voitasko olla jäljillä... Se letkun toinen pää menee ilmansuodatinkotelon kyljessä olevaan metalliseen "kalvorasiaan", joka näyttää aivan joltain säädettävältä setiltä...? Ja kun ei oo ite pemarimies, kaverin autoo ropaa, niin ihan huuli pyöreenä nyt. Googlesta hakenu jo vaikka millä sanoilla, mut ei vaan löydy
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostPari kuvaa ? Kuulostaa joltain "näin vähennät polttoaineenkulutusta helposti itse" viritelmältä.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostNo se tulee siihen jatkomutteriin keulasta ensimmäiseen imusarjan pinnapulttiin. Haistelee siitä jotain lämpöä milloin aiheuttaa / lopettaa imuvuodon.
Kiitos, tuo on ihan loogista. Varsinkin kun yks inusarjan mutteri oli hukassa ja kauhee duuni ettiä M7 mutteria = jos se ei ois hukkunu, niin ois paikka anturillekin ollu selvä
Sit vielä pitäs saada neste kiertämään tuossa rakkineessa kunnolla, että lämmöt ei seilais ja sisällekkin tulis lämmintä...
Comment
-
Comment