pitää etsiä ala merkki kohdalleen. Onneksi ei vahinkoa tullut vielä.
Siis tuo ohje minkä satuit löytämään oli kälynen, nähtävästi sen kirjoittaja ei ollut perillä M40:n säädettävästä nokkapyörästä ja luuli että em. merkeillä ajoitus toimii muissakin koneissa.
Parikymmentä astetta myöhäinen ajoitus ei kesyillä vakioilla nokkakepeillä vielä aiheuta venttiili-mäntä kosketusta joten eiku jako kohdilleen ja todennäköisesti puuttuva vääntökin palaa takaisin....
En malttanut odottaa huomiseen. Töistä tullessa otsalampun kanssa tutkin ja löysin lukitus reijän. kuudenteen hampaaseen osui niinkuin naukkis ja grab_ mainitsi. Ihailtavaa tietoutta heiltä Eli huomenna ennen töihin menoa korjaamaan, kun otsalampustakin sopivasti loppui akku haynesin korjaus oppaasta olisi pitänyt lukea huomautus jossa lukee "m40-moottoreissa ei läheskään aina ole ajoitusmerkkejä lainkaan moottorin etupäässä, mutta sen sijaan vauhtipyörässä on ajoitusmerkki (reikä), joka YKK-asennossa on moottorin takapäässä olevan tarkastusaukon kohdalla." Kiireellä kun tekee niin hyvä tulee.
En malttanut odottaa huomiseen. Töistä tullessa otsalampun kanssa tutkin ja löysin lukitus reijän. kuudenteen hampaaseen osui niinkuin naukkis ja grab_ mainitsi. Ihailtavaa tietoutta heiltä Eli huomenna ennen töihin menoa korjaamaan, kun otsalampustakin sopivasti loppui akku haynesin korjaus oppaasta olisi pitänyt lukea huomautus jossa lukee "m40-moottoreissa ei läheskään aina ole ajoitusmerkkejä lainkaan moottorin etupäässä, mutta sen sijaan vauhtipyörässä on ajoitusmerkki (reikä), joka YKK-asennossa on moottorin takapäässä olevan tarkastusaukon kohdalla." Kiireellä kun tekee niin hyvä tulee.
Mukava että välillä voi olla avuksikin kun useimmiten ite neuvoja kyselemässä
Comment